Schaamhaar Scheren & cultuur

Omg, waar mensen al niet om kunnen zeuren tegenwoordig.

that’s not really nice…

iknow, heb mijn reactie al verandert (denk namelijk niet zo vaak na voor ik iets zeg)

een hele domme vraag, maar ik weet het niet :flushed:

waar zit de bikinilijn? is dat niet gewoon het hele onderkant ding geval xd?

Whahaha ja dat heb ik ook xD Als ik niet ga zwemmen ofzo dan boeit het me niet echt of het nou kaal is of dat er een beetje haar zit, maar in de zomer (nu dus) hou ik het meestal wel kaal xD

-

Aha, nou, je bent de eerste die ik ooit zijn hart heb horen luchten over het feit dat andere mensen zich downunder scheren. En nee, dat was geen compliment.

haha oke, ik heb dat ook wellis hoor.

nee het is niet je hele geval XD hihi het is de zijkanten… zeg maar als je je string/onderbroek of whatver wat omhoogtrekt, en dat daarnaast wegscheert, is dat dus je bikinilijn. als je me snapt XD

ja ik snap het haha :’)

Wat maak jij je druk om…? Iedreeen denk er anders over. Jij vind wat jij denk beter. Anderen mensen hun manier… Denk dat we dat allemaal moeten accepteren. Om nou een heel drama te maken over poessie haar…?
Buitendat het is het zelfde als dat de ene iets draagt en een andere dat totaal niet bergijpt dat ze dat aan doet… Zo what… we zijn allemaal mensen met eigen meningen en eigensmaak. Dus van het niet ontharen is voor jou prima en het wel ontharen voor de anderen meiden prima!

Ik kan me wel in jouw mening vinden, het komt door de media en alles dat iedereen er zo ‘strak’ mogelijk uit wil zien. En dat het niet hygiënisch is als je het niet wegscheert is ook niet waar.

btw dat van dat het niet hygienisch is om haar te hebben komt meer van de… ehh ik weet ff niet hoe je dat noemt, daar ergens in de rimboe… dus niet van de media XD

als je het scheert kan je in ieder geval geen schaamluis krijgen XD

Ik vind het er gewoon lelijk uitzien. Dat kan ook nog?:3

Wat wil je hiermee zeggen?
dat iedereen moet stoppen met ze kut te scheren?
No way
Ik vind het een beetje raar
en je mag zeiken op me wat je wil, dat is mijn mening
en van vele andere, dat weet ik, ze moeten zelf maar beslissen of ze het zeggen of niet.
Jij mag met een oerwoud in je broek rondlopen, like I give a shit
maar waarom moet je je hart luchten?
krijg je er nachtmerries van dat niet iedereen dat heeft?
Pff vind het een beeeeetje raar

hahahahahaha xD

ik snap je punt.

maar ik doe het toch x)

ja ik vind het er toch mooier uitzien, haren hebben is iets natuurlijks maar je scheert toch ook je okselhaar en je benen, ik vind het gewoon mooier.
het voelt ook fijner, heb niet echt last van jeuk ofzo.
en ik weet wel zeker dat als je je scheert daar beneden, het fijner is voor degene die daar met zijn hand/mond zit…

nouja op zich heb je wel gelijk trouwens x)

maar wanneer is een schaamlipcorrectie eigenlijk wel écht nodig?
dat zoveel mensen dat doen, vind ik ook behoorlijk belachelijk…

nja ik ik snap je wel maar em kijk… da schaamlipgeknip vind ik ook raar tenzij ze echt 5cm eruitlubbere oke…

maarja ik vind schaamhaar vrezelijk dus om de 2/3dagen gaat daar een scheermesje overheeen en jeuk en bultjes is na tijdje helemaal nie meer nja bultjes somsXD

maar toch tis meer de normale gewoontes van mensen nu… om schaamhaarloos of met beetje schaamhaar rond te lopen. hun keuze als jij het voorjezelf niet wilt oke…
niemand zegt da het vies is als jij het niet doet…gaat toch om da jij het maar fijn en schoon vind:)

en weetje jongens hebbe zelf soms ook heel veel schaamhaar XD