schaamhaar- ontharingscrème

ik heb een vraagje, ik zou graag mijn schaamhaar weg willen omdat ik het ni zo aangenaam vind.
maar heb al ondervonden dat het met scheermesje niet zo goed is , er blijve zwarte stoppels.
is het met ontharingscrème volledig weg?

Ja! :grinning: Ik gebruik de ontharingscreme van Veet met Aloe Vera.
Doet helemaal geen pijn of iets en alles gaat gwn weg. Lekker glad :grinning:

oh dankje! ik ga hem ook maar eens kopen dan :slightly_smiling_face:

Ik heb dus ook Veet met aloe vera geprobeerd. Ik stond helemaal in de fik daar beneden… Misschien deed ik zelf iets fout? geen idee. Ik doe het in ieder geval noooooiiittt weer!

Hoe vaak heb je het geprobeerd dan met een mesje? Ik heb een paar maanden nodig gehad voor ik door had hoe je het echt goed glad krijgt.

Ik gebruik ook ontharingscreme, is wel makkelijk maar omg die lucht is niet uit te houden.

En een tipje: haal die ontharingscreme bij de Action, daar is die 3x zo goedkoop als bij de kruidvat bijv.

(bij de action hebben ze gewoon die van Veet)

Heel toevallig las ik dit berichtje en wilde net weggaan van deze forum omdat ik hier niet zo heel veel vanaf weet.
Maar die veet verkopen wij ook in de winkel volgens mij moet je die eraf trekken.
Dan krijg je een soort harsen en dan is niet zo fijn bij het geslachtsdeel.
Sommige harsen zich wel bij het geslachtsdeel of zelfs met een epilator die de haartjes er 1 voor 1 uittrekken.
Sommige mensen zweren erbij dat die het beste zijn.
Dit doet ontzettend pijn zeker de eerste keer.
Ik raad het meestal af om de eerste keer gelijk het geslachtsdeel ermee te ontharen.
Probeer dan eerst de benen om de pijnlijke ervaring mee te maken.
Dit went op begeven moment vanzelf en zal het minder pijn gaan doen.

Zelf gebruik in scheermesje waar het zeepje al aanzit.
Vind ik heel handig maar ook daar komen de stoppeltjes redelijk snel mee terug.
succes

Ik gebruik gewoon een scheermes, na het scheren tea tree oil erop en weg jeuk/ bultjes. Uiteraard wel jammer dat je de olie iedere dag moet gebruiken.

Met ontharingscrème kreeg ik het en niet helemaal weg en de 2e keer dat ik het gebruikte, kreeg ik een enorme allergische reactie. Ik gebruikte die van Veet voor de normale huid (roze tube).

@Knuffelkim

Wij verkopen het ook ( ik werk zelf bij op=op ) en dit is met zo’n krabbertje, moet je het even paar min laten inwerken en er dan weer afhalen. Heb het ook geprobeerd onder mn oksels en dat stond ook in de brand. Waarschijnlijk kan ik er niet tegen ofzo. Hou het wel bij een scheermesje. Ik heb daarvan de wilkinson intuition met het zeepje idd!

Oke ja dan is het inderdaad een allergische reactie.
Ja ik gebruik ook wilkinson blijf ik het beste scheren vinden.
Je weet iedergeval dat je niet tegen veet kan.