Ik heb een vraagje, een uurtje geleden ofzo heb ik mn schaamhaar bijgeknipt. Het is nu nog wel langer dan 3 cm maarja. Alleen prikt het nu ontzettend! Wat kan je daar tegen doen? Een zalfje erop doen ofoz? Hoe snel groeien de haartjes weer terug? En kan ik het dan weer gewoon lang laten, En pas als ik er weer echt aan toe ben 't scheren?
ik heb dit ook eens gedaan en het prikte bij mij ook super hard! ik scheer nu gewoon mij bikinilijn.
Ligt aan de lengte dat het prikt. Je kunt het of alsnog afscheren, dan ben je van de prik af. Of anders inderdaad langer laten groeien, dan prikt het ook niet meer.
Prikt t scheren van je bikinlijn niet? Als de haartjes weer terug groeien. Want ze zeggen volgens mij dat scheren meer prikt al (bij) knippen
Op Internet stond (ik heb even gekeken) dat het na een laat keer knippen wel overgaat. Is dat zo?
Scheer het er allemaal voorzichtig af, dan gaat dat prikken ook over.
Aan dat zg ‘prikken’ daar wen je naar verloop van tijd aan, want de huid rondom je schaamhaar is vlak na zo’n knip of scheerbeurd een beetje geirriteerd en moet even herstellen. Maar zeker niet gaan krabben of iets erop gaan smeren.
auw op de een of andere manier las ik "schaamlippen bijknippen:’)