Schaam jij je om iets in de uitverkoop te kopen?

EN WAT IS HET LEUKSTE DAT JE OOIT IN DE UITVERKOOP HEB GEKOCHT (DUS als iets bijvoorbeeld heel duur was dat je het voor een spotprijsje kreeg)

Ik ken namelijk een meisje en die schaamt zich daarvoor.
Ik vind dat echt super raar, want elk meisje vind het toch wel geweldig om zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld te scoren?

Ik wou bijvoorbeeld een shirtje van Judith Osbourn maar vond 50 euro toch iets te veel.
Toen was hij nog maar 30 euro en dacht ik nou oke ik koop hem wel, bleek er nog eens 15 euro af te zijn gehaald had ik hem voor maar 15 euro!

Oke wat een raar kind.

Ik wil niks liever dan dingen kopen die fiks zijn afgprijsd.

Het boeit me helemaal geen ene zier. Ik vind het heerlijk. Jurkjes van 60 voor 15 euro (L)

ik vind het juist heerlijk om in de uitverkoop te kopen… de leukste dingen voor de laagste prijzen, dat is nog eens shoppen… het leukste wat ik koop in de uitverkoop zijn toch de basisshirts…

Oeeh dat is toch juist heerlijk? Haha, mijn leukste uitverkoop-koopje iss… een spijkerbroek die opeens superveel afgeprijsd bleek te zijn!

Sommige mensen zijn gewoon zo onzeker dat ze zich voor alles schamen :stuck_out_tongue:

En waarom zou je je schamen voor de uitverkoop? Je zou er juist trots op moeten zijn dat je voor een prikkie leuke items weet te scoren :slightly_smiling_face:

Nee, heeft met de prijs te maken. Net zoals veel meisjes niet eens de wibra of zeeman ín durven te lopen omdat dan misschien die leuke jongen je die suffe winkel in ziet lopen en denkt dat je een of andere sloeber bent. :wink:

Ik heb een keer een G-Star broek gekocht voor 55 euro in plaats van 110 :grinning::D:D

Ach ik ken een meisje dat zo onzeker is dat ze alles overkopieerd van andere mensen. van gedrag tot kleding tot waar je bepaalde aankopen hebt gedaan. Ik neem aan dat je je er dan ook niet fijn bij voelt dat jij “op” een andere manier aan bepaalde dingen bent gekomen namelijk is de sale.

Dat is zo’n beetje de grootste zwakte die je kan hebben. :grinning: Als je het op gegeven moment dan wat minder hebt kan je je geeneens zelf redden vanwege schaamte

LOVE UITVERKOOP! dán ga ik dus extra winkelen (A).

Ik vind ook niet dat je je moet schamen om iets in de uitverkoop te kopen… juist leuk toch?! Heb zelf een supergaaf shirtje van mexx gekocht afgeprijsd van ¤35 naar ¤10!!!

wou net zeggen I(L)UITVERKOOP hihi klinkt lekker schooierig mjoah…

hállo, goedkoop winkelen!

Haha nee ik vind het geweldig om dingen in de uitverkoop te kopen!
De leukste aankoop was toch een skinnyjeans die 70% was afgeprijst bij de H&M. haha wat een koopje =P

Nee, ik schaam me daar niet voor. Hoewel, soms als het te goedkoop is, denk ik wel van ‘Moet ik dit eigenlijk wel kopen?’.

Heerlijk de uitverkoop!!! Vooral bij de h&m, ik heb een superleuk kettinkje voor maar 2.50 en een shirtje van 5.oo!

Ik vind het echt heel leuk om door de uitverkoop te slenteren, maar ik vind nou eenmaal nooit iets … ! Mijn buurmeisje mag van haar moeder niks kopen in de uitverkoop… :?

ik hou van uitverkoop xD als je iets wat normaal mega duur is goedkoper kunt krijgen dan koop je dat toch? Het gaat mij er echt niet om dat ik het duurste van het duurste heb… als het er maar leuk uit ziet :slightly_smiling_face:

Het is toch juist helemaal niet erg om iets in de uitverkoop te kopen! Het is heerlijk. Dan zie je zo een broek hangen van 80 voor 40 euro. Dan denk ik; Koopen! :grinning:

Maar ik ben ook niet iemand die in de Wibra dan kleren ga kopen omdat het daar goedkoper is. Vaak vind ik dat zulke lelijke kleren en na 2x wassen is het weg. Zonde van het geld wat je dan uitgeeft. Dat kan je dan weer sparen voor wat leukers dat iets duurder is. Maar dat ik er niet in durf omdat andere mensen mij dan zien. Nee, zo ben ik niet! :wink: