scene look?

Haii c:

Sorry als dit niet echt by lifestyle past, ik ben nogal nieuw en wist niet echt waar het wel bij paste .__.’

Maargoed, ontopic nu :3

Ik ben 13, en ben eigenlyk nogal een schijterd. Ik hou wel van gewaagde dingen, maar ik durf het gewoon niet… Hier wil ik eigenlyk suoergraag overheen. :3. En ik vind de emo/scene style echt supertof. c: vooral scene, met al die kleurtjes enzo ^o^. maar, nu komt de vraag; weet misschien iemand waar kan ik zulke kleding/accesoires/etc kan kopen? en kom ik dan niet nogal wannabe
over …? Is er een manier om nièt wannabe overtekomen? xd? En misschien wat andere tips zijn welkom (:

Alvast bedankt ^^.
Marrit -

www.attitudeholland.nl

Daar kan je heel veel van die zooi bestellen.

Ik vind het overigens echt een lelijke stijl, maar dat zie je over een paar jaar vast ook wel in :’)

Hoe kun je wannabe zijn het is maar een kledingstyle. Als jij het leuk vind moet je dat gewoon doen.

Ja dat wannab gehuil snap ik ook nooit, net alsof je ‘scene kids’ hebt bij wie dat haar zomaar een keer de lucht in is gevlogen zonder dat ze dat zelf wilde, dat ze zomaar ineens die kleren aanhadden zonder dat ze dat wilde…

Hoe kun je juist níét wannabe zijn? Niemand is scene van zichzelf, iedereen binnen die stijl streeft ernaar om er enigszins hetzelfde uit te zien. Het is eigenlijk gewoon allemaal nep. Ik bedoel dat niet flauw, maar het is wel zo.

En Attitude inderdaad!

www.large.nl

Daar koop ik wel s m’n spulletjes. :3
Vooral m’n piercings enzo.

Doe een beetje rustig aan met veranderen zal ik zeggen. Stukje bij beetje opbouwen. Ghehe!

Succes xo.

god ze hebben mij ook vaak voor emo/scene aangezien . Je moet het niet willen worden, waarom zou je jezelf daar heen plaatsen. Ja je vind die stijl leuk en als die stijl bij je past groei je daar vanzelf wel naartoe ( om er later achter te komen hoe vreselijk het stond haha )

JIJ BENT OOK EMO.

Als ik Sabrepulse zie denk ik direct aan haar toffe broer.

Bij sommige mensen is het overduidelijk dat ze ‘scene’ willen zijn en daarin hard aan het falen zijn. Die mensen moet je eerst zien voor je het begrijpt.
Maar of ze nu direct wannabe zijn wil ik niet zeggen. Zolang ze het zelf maar mooi vinden!

Haha oke :slightly_smiling_face:. Ja als ik ouder ben ga ik dat vast wel inzien :3.
Maar nu vind ik het nog leuk ^o^

En bedankt (:

als je in rotterdam of omgeving woont heb je ook een winkel dat hgeet black widow

bij de claires kopen hun vaak accesoires enzo (: en in haarlem is de popshop, maar dan moet je daar wel wonen ;p
vaak hebben ze gewoon ook bij de h&m dingen maar het ligt er gewoon aan hoe je het draagt enz

Claires ook inderdaad. Ik zou er niet aan beginnen, maar als je het leuk vind moet je het gewoon doen!

http://www.wikihow.com/Look-Like-a-Scene-Girl-(Tweens)

Soortgelijke vraag: http://forum.girlscene.nl…lijk/list_messages/210244

Gebruik voortaan even de zoekfunctie via Google (*zoekwoord* + Girlscene)