Scene Hair/Christina Grimmie haar, Hoe aan kapper uitleggen?

Hoi!

Allereerst sorry voor de laatste zijn van mijn topictitel, ik had geen letterd meer over :'D
Ik wil heel graag mijn haar laten knippen in een soort van Scene hair, maar dan zonder touperen. Ik bedoel dus dit:

http://data.whicdn.com/images/8014492/Scene-Hair-Color-for-girl-008_large.png

Wat ik ook erg mooi vind is het haar van Christina Grimmie, zoals het er hier uit ziet:

http://www.music-covers.com/wp-content/uploads/2011/03/185852_180022692040333_113888165320453_383944_5158965_n.jpg

Maar hoe kan ik dit aan de kapper uitleggen? Zijn er ook kapsalons waar ze dit goed kunnen doen? Ik dacht aan kinky kappers :'D

De reden dat ik dit vraag is omdat mijn haar vaak heel erg verpest is door een kapper. Ik heb dus heel lang rond gelopen met een bob die mij totaal niet staat, omdat de kapper niet snapte wat ik bedoelde met ‘haar net iets boven mijn schouders’.

En ik heb ook gezien dat er ook al topics waren over Scene Hair, maar die gingen niet over mijn vraag.

Alvast bedankt! xx.

Gewoon een goeie kapper kiezen en deze foto’s uitprinten en meenemen!

Ik zou gewoon dit plaatje printen en meenemen :slightly_smiling_face:

Inderdaad plaatje meenemen

christina heeft dr haar 100% zeker getoupeerd.
en die eerste ook.
het is trouwens kinki kappers, met een i (:
hun zijn geweldig.

Foto’s meenemen, het komt vooral aan op veel laagjes en qua pony laten snijden, niet laten knippen.

Foto’s zeker meenemen. En ook zeggen dat als ze denkt dat het niet zal lukken, dat ze dat ook eerlijk tegen je moet zeggen (en niet zomaar wat probeert).

En ik zou mss ook een iets alternatievere kapper kiezen, en niet zo’n chique haarsalon waar ze nog nooit van scene hair gehoord hebben.

christina heeft dr haar niet getoupeerd… ze fohnt het zo in model… heeft ze laten zien in een tutorialfilmpje…

Het is trouwens zij, niet hun.

aaah christina grimmie!
leuk haar, maar ik zou gewoon wat van de fotos meenemen :wink:
naar een wat betere kapper, dus niet brainwash ofzo

Elke keer dat ik een foto aan mijn kapster laat zien, werkt het niet.
daarom zou ik naar een kapper gaan waar ze wat meer ervaring met dit soort kapsels hebben.
dus kinki kappers lijkt me goed ja :slightly_smiling_face:

Sowieso naar Kinki gaan, en het gaat vooral om veel laagjes aan de bovenkant zodat je die kan touperen :slightly_smiling_face:

dus koop een toupeerkam bij kruidvat, haarspray en klaaar

Bedankt voor jullie reacties!
Ik kan helaas de foto’s niet uitprinten, dus ik neem ze gewoon op mijn iPad mee :'D

En ze toupeert haar haar idd niet, zefohnt het.

Ik heb juist superslechte ervaringen met kinki kappers x’)
De eerste keer was het gewoon volledig mislukt (Ik wilde dipdye, 4 jaar geleden ofzo, maar ze deden vet moeilijk en uiteindelijk hebben ze een soort van vreemde rand ofzo om mn haar gemaakt, allemaal kleuren gebruikt enzo.)
En de tweede keer deden ze gewoon iets totaal anders dan wat ik gevraagd had, het kwam niet eens in de buurt :s

Dit is het filmpje (:
http://www.youtube.com/watch?v=G7oBrO6wnnw&feature=relmfu

Heel erg bedankt allemaal!

@BratBack Welke vestiging is dat? En heeft iemand ervaring met de kinki kappers in Dordrecht?

Om dit topic even te uppen:

Ik heb mijn haar geknipt! Het ziet er echt superchill uit!

Foto? (:

Ik ga 't deze week ook zo laten knippen, hoop dat ze het een beetje goed doen… Foto? :grinning: