heej.
ikk ben een meisje van 14 n.n en ik heb een problemo.
ik kleed my al heel myn leven ‘‘normaal’’ enzo.
maar ik ben niet zo.
ik ben meer scence achtig , weetjewel , felle kleuren in je haar enzo.dus ga ik vrydag paarse extentions laten zetten.
maar ik heb echt buikpyn want ik denk dat myn vrienden me gaan uyitlachen.
want dat doen ze altijd als ik iets aparts aan heb ( daarom durf ik da niet meer ).
en er is niet echt iemand by my op school zoals my ;s.
dus nieuwe vrienden gaatniet.
ikweetnietwatikmoetdoen ):
Niets van andere mensen aantrekken.
maar dan heb ik geen vrienden meer .
Dan zijn het geen echte vrienden.
Jij durft dan tenminste jezelf te zijn. Dat kun je van heel veel mensen niet zeggen
het is ‘ij’ en niet ‘y’
dan zijn het geen echte vrienden.
ik weet dat het ij is maar y typt fyner ;p.
---------
maarja dan zyn het miss geen echte vrienden maar ik wil niet heel myn middelbare vriendloos zijn .
Mensen nemen je dan vaak niet serieus als je zo typt. Ik zeg het maar even.
oh , bedankt.
Beetje jammer als je automatisch liever y typt wanneer het ij hoort te zijn. :’) Wat is dat nu voor laksheid?
dan benje maar vriendloos, je bent tenminste jezelf.
waarom ga je voor andere mensen veranderen
Je vrienden moeten je accepteren hoe je bent!
Ik snap dat je niet wilt dat je vrienden je gaan uitlachen maar je moet ook niet je hele eigen persoonlijkheid wegcijferen omdat zij vinden dat jij er niet ‘normaal’ bijloopt. Dat moet je toch lekker zelf weten? Ik zou me gewoon zo kleden en gedragen als je zelf wilt, ongeacht wat je vrienden daarvan vinden. Als het echte vrienden zijn moeten die je respecteren zoals je bent, met of zonder ‘rare’ dingen. Als ze je blijven uitlachen denk ik niet dat je die mensen echt vrienden kunt noemen…
bedankt iedereen ;d.
ik ga gewoon kleden en doe hoe ik wil ;x.
dan maar vriendloos.
-----------------------------
voor iedereen die y typen ipv ij dom vind :
ijs , bij , dij , zij , cijfer.
goed hea .
oops nieuw probleem.
die balk onder in hets cherm waar staat op welke sites je zit enzo.
die staat opeens boven aan het scherm.
xd.
Haha, moet je hem weer naar onderen slepen.
Je moet vooral dragen wat je zelf wilt,maar emo/scene is vaak een fase in de puberteit die niet erg lang aanhoudt…just sayin’.
Bestaan dit soort mensen nog? :’)
Oke, gemeen, maar ehm, tsja. Je moet gewoon doen wat je leuk vind en je niks aantrekken van anderen.
be honest
Je zal niet vriendloos zijn, het “vriendengroepje” dat je nu hebt, voel je je warschijnlijk niet in thuis. Omdat jij ‘anders’ bent. Nou dan zijn hun jouw vrienden niet meer? Maar op elke school is er wel een groepje waar je bij past. Maak je niet druk, je mengt vast wel ergens in!
En zo te zien zit je nu in 2/3? dus dan ben je al op de helft! Denk maar zo; school is er om te leren, niet om lol te trappen. Na school kan je naar andere vrienden van andere scholen om lol te hebben (: