scenario's

hey meiden,

ik en mijn vriend appen best wel vaak (aangezien we elkaar 2x per week zien), en we beginnen uit verveling wel eens tegen elkaar te praten enzo maaar omze gespreksonderwerpen zijn een beetje “doodgelopen” we hebben al bijna elk onderwerp aan bod laten komen enzo dus ja, nou is mijn vraag of jullie nog goede “relatiescenario’s” hebben. wij zijn de laatste tijd namelijk begonnen met scenario’s/vragen zoals:“stel ik zou in jouw bijzijn flirten met een ander, wat doe je dan?”.

dus ja als jullie nog van dit soort "relatiescenario’s"weten hoor ik ze heel erg graag.
groetjesss.

Ik heb er even 1 topic van gemaakt :slightly_smiling_face:

Maar, wil je nou onderwerpen om over te praten, of wat bedoel je? Ik zou iets zoeken wat jullie gemeenschappelijk hebben, wat jullie allebei leuk vinden (een serie bijvoorbeeld of een band?)

Lijkt me niet dat je uitgesproken met elkaar bent, hoe lang heb je namelijk een relatie?
Kwestie van iets minder appen kan ook helpen, dan kan je die gesprekken tenminste in het echt voeren.

Ik app liever niet met mijn vriend zodat het gezelliger is als je samen bent.

Wat alle anderen zeggen inderdaad. Niet teveel waarde hechten aan een gesprek hebben om maar een gesprek te hebben. Kwaliteit boven kwantiteit naar mijn mening, ook qua gesprekken.

Serieuze dingen doe ik niet over app, maar ik woon samen dus heb makkelijk praten.

En inderdaad kwaliteit over kwantiteit, je hoeft niet geforceerd gesprekken te voeren.