Scarface piercing ( bij heup )

Heey,

Ik wou eerst een hele tijd een navelpiercing maar dat had iedereen al dus vond ik het een beetje saai worden , toen kwam ik een scarface piercing tegen bij je heup wat nog niet iedereen heeft. Ik las dat je ook dermal kon laten zetten maaar dan zetten ze een plaatje onder je huid en het kan zijn dat het misschien niet vastgroeit , maar sommige zeggen dan dat er bij een scarface het er snel uitgroeit , iemand hier ervaring mee ? :anguished:? xxx

Scarface hahaahahhahaha.:grinning: Volgens mij groeien surface piercings bijna altijd uit, van microdermal’s weet ik het niet…

http://www.gimpin.com/images/micro-dermal-anchors/single-hip-micro-dermal.jpg
= Dermal

http://www.southernskins.com.au/images/piercing/hip%20piercing-%20surface.jpg
= Surface

Btw ik bedoelde surface xD :woman_facepalming:

ohww ik heb dat wel is op youtube gezien hoe ze die laten zetten…
nou dat is echt engg die surface!! :flushed:
want ze pakken dan je vel daar, en is dan best dik zegmaar, en dan er helemaal doorheen Ö
omg en sommige deed het ook echt zeer XP
okee maar ik heb geen ervaring er mee XD

upje duss :kissing:

hahaha ik dacht al, scarface xd
ik heb er geen ervaring mee, maar volgens vrienden groeit het niet snel uit
maar bij zwangerschap en zo moet je ze eruit halen, lijkt me logisch

Surface piercings hebben een veel grotere kans op uitgroeien dan microdermals.
Maar microdermals kunnen ook uitgroeien, als je ze vaak stoot bijvoorbeeld.

een surface groeit bijna altijd uit op die plek.
ik heb zelf 2 dermals gehad op die plek die niet vast wilden groeien, drama.
een vriendin van mij had ook 2 dermals en die moest ze eruit laten snijden omdat ze constant geirriteerd waren door de rand van haar broek.
ik zou het niet doen als ik jou was.

Dat was ook mijn eerste reactie :’’’’’’’’’'3

Surface piercings groeien altijd uit! Net zoals microdermal’s.
Ik vind surface pierce’s echt nice, wou een tijdje zelf ook een. Maar is zo’n om (hoeveel? 60 euro ofzo?) te betalen aan een piercing die er binnen een paar maanden weer uit is gegroeid.
Surface piercing wordt namelijk onder een dunne stuk huid geplaatst, waardoor de huid het afstoot.

Iemand hier op het forum had ook gezegd dat je surface piercings altijd als tijdelijk moet zien.

ja idd ik verwar ze allebei ;p
Ja wss moet het er bij zwangerschap ook dan uit of hij scheurt xD

@MINDFUCKEDD: Ehh surfacepiercings en microdermals hebben echt wel kans van slagen hoor, vooral microdermals. Die groeien echt niet altijd uit, weet waar je het over hebt ajb.

Ohh vind het zo spijtig ;(

Haha, ik dacht al … ’ scarface ?! ’

Had gehoord dat dermal best wel duur was

Dankje toch nog een postitieve reactie =d

Uhhh, ik weet ook waar ik over praat :wink:
Er is nog nooit iemand geweest waarbij het niet uitgegroeid is. iig niemand die ik ken. En ik heb heel veel mensen voorbij zien gaan die het hadden.
Surface piercings en microdermals worden aangebracht op een stukje huid, dus het groeit uit. Jij moet misschien beter je informatie checken? Want het menselijk lichaam ziet een piercing iets als eruit moet, dus wordt het afgestoten. Een tongpiercing bijv. ziet daarom ook in het midden v/d tong, en niet aan het topje. Anders kan ik ook uitgroeien. Zou je 's moeten weten.

Ik heb ongeveer een jaar een surface piercing gehad onder beide sleutelbenen, ging prima!
Maar ik geloof dat ik een uitzondering ben… :stuck_out_tongue:
Toevallig ga ik ze wel inruilen voor dermals, omdat die beter blijven zitten :slightly_smiling_face:

ouchh