saxofoon examen

ik vind het persoonlijk maar stom , je doet een hobby toch voor het plezier waarom moet er dan een jaarlijks examen zijn? en vandaag is het dus mijn examen van saxofoon, ik speel het al 5 jaar , maar ik ben nog altijd even gestressd als de eerste keer. het is gewoon zo eng als je daar staat met je sax in je handen een piano naast jou en jury van 3 man die met een strenge blik je staan aan te kijke -.-
wie heeft dit ook nog ? want ik heb er dus egt geen zin maar jawel strax is het zover en je mag niet te veel stresse anders verpest je het helemaal - zoals ik vorig jaar toen ik helemaal mijn draad kwijt was door de stress- en net daarom begin ik nu enorm zenuwachtig te worden … pffff…

ik weet zelf niet wat voor reacties ik verwacht maar post gewoon maar iets-je mening fzo- x

Haha. Dat heb (nou had, mijn laatste was een paar weekjes geleden) ook altijd voor piano. Maar goed. Geen idee wat je hier nou mee moet :stuck_out_tongue:
upje? :angel:

tja kga gwn mn best doen , moet wel e :stuck_out_tongue:

Ik speel dwarsfluit. Heb gelukkig m’n examen al een paar maandjes gehad :stuck_out_tongue:
Toen ik daar voor stond was ik ook egt heel erg zenuwachtig. Sommige liedjes gingen daardoor ook minder en de toonladders kon ik helemaal niet meer spelen.

Heel veel suc6. Het gaat vast wel goed. Niet naar die enge mensen kijken, alleen maar naar de muziek (hielp bij mij wel een beetje :p)

Ik had dat ook met gitaar, ik begrijp volledig hoe je je voelt.
Maar bedenk dat er op dit moment nog zoveel anderen met hetzelfde probleem zitten…
Het zal je wel lukken, veel succes! :slightly_smiling_face:

Ik heb ook A examen moeten doen voor piano.
Tis gewoon een soort toetsje.
Gewoon heel goed oefenen tot je ze foutloos kunt!
Dan is er niks aan de hand toch? :wink: