Sauna: moeder en zoon

Omdat dit toch met onderlinge relaties te maken heeft, plaats ik het bij liefde & boys.

Wat vinden jullie hiervan? Ik hoorde van een vriend dat hij [ 19 ] met zijn moeder [ rond de 40 ] naar de Zwaluwhoeve [ sauna ] gaat. Ik dacht er daarna nog even over na en ik vind het eigenlijk heel raar. Dat is toch vreemd om als zoon met je moeder te doen? Je bent helemaal naakt… Ik vroeg me even af of ik daar de enige in ben of dat jullie er hetzelfde over denken =P.

Ze hebben elkaar toen ze klein waren vast ook wel naakt gezien, lijkt me. :’) Het is toch familie? Kijk, als hij nou met de moeder van z’n beste vriend ging, à la.

Naaktsauna? :crazy_face:

Opzich vind ik het niet heel raar, als je gewoon een goede band met je moeder hebt. Ik zie mijn moeder vaak genoeg naakt, andersom niet echt maar als je dat wel gewend bent, waarom niet?

als moeder en zoon?
dat vind ik niet raar hoor.

als moeder heb je die zoon toch zelf… gemaakt
wat boeit het nou
x]

ik ken vriendinnen die ook wel met hun moeder gaan
vrienden niet, maar ik zou het niet raar vinden

Haha, ik ben volgensmij de enige die het wel gek vind xd

Vind het toch best nasty eigenlijk xd Dragen ze geen handdoeken of zo?

elke 1e dinsdag van de maand is zwemkleding verplicht.
misschien gaan ze dan?

Ik vind het ook raar xD

ik vind het wel gek, maar bij een sauna hoef je toch ook niet persé helemaal naakt te zijn? handdoekje ervoor?

Ik vind het ook best nasty.

Gewoon in het zwembad is trouwens niet zo raar, gewoon in je bikini enzo :3

Nee ze gaan op een dag dat je naakt moet. Maar ik vind het gewoon raar om zoiets als jonge gozer met je moeder te doen. Ben benieuwd wat andere mensen nog vinden =P.

Zwembad ala, maar sauna is toch heel wat anders hoor =P.

In eigenlijk alle sauna’s is het ‘verplicht naakt te zijn’ en zijn bikini’s of iets dergelijks verboden, soms wordt er wel een uitzondering gemaakt voor bijvoorbeeld pubers die zich schamen:’)

Ik ga ook gewoon regelmatig naar de sauna met mijn ouders en mijn broer, maar als je daar tussen allemaal naakte mensen bent voel je je als het ware niet echt naakt, maar het is in het begin misschien wel even wennen(:

^

Wow, dat lijkt me echt ongemakkelijk. Ik ben al gegeneerd als een familielid me per ongeluk in mijn BH ziet, haha

Volgens mij zitten de mannen en de vrouwen niet bij elkaar hoor. want anders zouden vieze mannetjes daar lekker heengaan om te gluren.

Het hangt er denk ik ook vanaf hoe je bent opgegroeid;) als ik onder de douche sta komen mijn ouders en mijn broer zovaak binnen dus we zijn er wel aan gewend om elkaar puur natuur te zien haha

@ Layana

Ja, dat is waar. Bij ons is het ook altijd van; deuren op slot etc.

Ik vind het raar als mensen het raar vinden als familieleden het niet raar vinden om elkaar naakt te zien.
Wie snapt het nog x]

Bij de meeste sauna’s is het wel gemengd?