Hi Meiden!
Zelf stond ik hier nogal sceptisch tegenover, maar na 2 maanden slapen op een kussensloop van satijn (zijde) zie ik echt verschil.
Misschien hebben jullie hier weleens over gelezen, of niet, ik zal even kort een introductie geven.
Een derde van ons leven brengen we door in bed (!). Niks zou natuurlijk fijner zijn als wakker worden met glanzend haar en een gave huid. Twee maanden terug heb ik mijn eigen satijnen kussensloop gemaakt, en na twee weken begon ik resultaat te zien. Katoen kan namelijk nogal ruw zijn, je haar kan in de klitten raken, puistjes kunnen schuren, er kunnen slaaprimpels ontstaan. Oneffenheden en grove poriën zullen veel minder snel tevoorschijn komen!
Voordelen van een satijnen kussensloop zijn onder andere: je haar wordt er glanzende en zachter door. Je huid wordt beter gehydrateerd, je krijgt minder puistjes, rimpel vorming wordt tegengegaan (dit kan ik natuurlijk pas concluderen over en aantal jaar) en het slaapt echt heerlijk zacht.
Letterlijk en figuurlijk een schoonheidsslaapje houden is dus niet meer zo moeilijk met een satijnen kussensloop.
Wat denken jullie ervan? Zou jij gaan slapen op een kussensloop van satijn?
Liefs,
Laura