Sarcastische zinnen enzo ?

hihihi zag je wat ik daar deed, dat is een voorbeeld. :grinning:

Hahahahah, sorry maar hier moest ik echt om lachen.

Ja ik ook x]

Ik vind dat sarcastisch wel in je moet zitten, maar je kan best wat gemene zinntjes zeggen… Verder vind ik het wel een beetje triest om zo’n topic te beginnen, het gaat toch erom hoe JIJ je voelt… Waarom kan je dat niet gewoon tegen je vriendin zeggen? Als je zo hecht ben als je jezelf bf noemt dan moet je ook gewoon over dit soort dingen kunnen praten?

Trouwens mensen, jullie moeten ironie niet met sarcasme verwarren
Ironie is het tegenovergestelde zeggen van wat je bedoeld
Sarcasme heeft een gemene ondertoon

ik ook

Ik vind 't zo jammer dat er altijd wordt gezegd dat ik de “Koningin van Sarcasme” ben, terwijl ik zelf nooit doorheb dat ik 't gebruik.

Sarcasme moet je in je hebben. Je kunt niet een paar ‘leuke zinnetjes’ in je hoofd stampen zodat je leuk lijkt, dat lijkt me te ongeloofwaardig als je normaal niet zo bent.

oh jawel :ninja:

Sarcasme moet vanzelf bij je opkomen. Anders is het geen sarcasme meer maar van tevoren uitbedacht ¬¬
Kijk mijn signature. Dat is ook sarcamse :3

Gewoon dit forum een beetje volgen en je wordt overspoeld met sarcasme. Succes gegarandeerd. Of maak een fake topic aan, wil ook nog wel eens helpen.

^ :beer:

als er niet zo veel lucht in die chips zakken zat zouden al je chipjes gebroken zijn voor je 'm open maakt.