Sara's tekeningen.

Hey, hier post ik mijn tekeningen.
Ik heb er vandaaag een gemaakt, what do y’all think?

Leuk gedaan hoor maar ik snap persoonlijk nooit zo goed waarom mensen daar een eigen topic voor maken…

^ Ja inderdaad, er is toch gewoon een algemeen topic waarin je je dingetjes kan plaatsen…

Eigen topics over fotografie kunnen/mogen dan wel…

Die vind ik persoonlijk ook meh… maar daar ben ik zelf minder actief in dus daar heb ik minder ‘last’ van. Voor verbeterpunten en tips kun je vind ikaaltijd nog het best terecht in algemene topics en dan blijven die lekker actief :slightly_smiling_face: dit is overigens gewoon mijn mening. Heb er geen last van

Ik heb ook nergens last van :slightly_smiling_face: Maar ik ben dan ook geen creatieveling :stuck_out_tongue:

OT: ik heb er geen verstand van, maar ik vind het supermooi getekend!

Dankjewel allemaal haha! En ik dacht je kan bij fotografie ook een topic voor jezelf maken dus ik dacht laat ik dat bij mijn tekeningen doen haha.

Ben ik het mee eens, anders krijg je 300 topics over hetzelfde onderwerp haha, maar in die algemene topics word er ook vaak niet gereageerd als je om tips vraagt ofzo, dus ik snap ook wel dat mensen er een apart topic voor maken.

Het mag/kan hier ook hoor, ik heb jaren terug een topic gehad waar ik mn eigen werk in postte.

Maar als je het bij één tekening laat kun je het beter in het algemene tekeningen topic posten.