Sarah Ideeën

Hallotjees

Mijn mams wordt volgend jaar 50. Maar mijn leuke ideeën die ik had zijn al bij me tantes en ooms gebruikt door me nichten en neven. Nou hoop ik dat jullie nog wat aparte ideeën hebben. Maak niet uit hoe raar als het maar een idee is :relieved:

Alvast bedankt

dit had me broer voorme verjaardag gedaan maar vast wel leuk voor je mams,
toen ik wakker werd, lag letterlijk heel mn kamer vol met ballonnen

dat kan je miss ook wel doen, en dan balonnen met 50 erop, 1 in 1 ballon zit dan een kadootje en die moet je ma dan zoeken, haha

Ik heb een paar keer gezien dat er voor het huis 49 kartonnen dozen opgestapeld stonden. Die dozen waren allemaal genummerd van 1 t/m 49 en er hing zo’n spandoek bij ‘49 oude dozen op een rij en de 50e ben jij’.

Superleuk vond ik dat! Alleen niet zo origineel misschien.

Haha ik weet niet of dat bij jullie traditie is maar hier in het twente wel. Als iemand sarah word, dan zetten familie/vrienden/kennissen zo’n sarah-pop in de tuin.
Bij mijn moeder kwamen er s’ochtends 2 collega’s van het werk verkleed als sarah en toen me moeder beneden kwam stond er een heeeeeeel groot en luxe ontbijt op tafel. Ook een hele grote mand met allemaal kleine hebbedingetjes. Natuurlijk kun je ook een grote bos 50 rozen doen maar dat is een beetje afgezaagd :’)

Die is echt grappig, enigste nadeel ik woon in buurt met kinderen die grappig vinden om dat soort dingen te verpesten , maar kan het altijd proberen

Gaaf! Hahaha… maar als je moeder nu een hele grote slaapkamer heeft, dan ben je even flink bezig met blazen:O