saphh bh

je ziet het veel de laatste tijd, bh’s met van die bandjes erboven die dan boven je shirtje uitkomen
het is oorspronkelijk van marlies dekkers maar saphh heeft het in een wat goedkopere versie.
ik heb er net een gekocht van saphh, rood met zwarte bandjes ik weet alleen nog niet of ik dit naar school aan doe
wat vind je leuk of ordi??

?

:cyborg:

huh ik zie geen tekst :S

:villagepe

http://v.netlogstatic.com/v4.00/2250//s/i/smilies/big2/kitty.gif

yeah ik ben het helemaal met je eens! :guitar:

http://www.varotex.be/afbeelding/sapph-paars.jpg

Hehe, nu deed ik ook wat fout…

[Heb hierboven even haar bericht geciteerd en wat codes weggehaald ['t stond in een tabel, en dat doet ie blijkbaar niet.]

Ik vind het vrij ordinatir. 't Kan best mooi zijn als je iets nets aan hebt, als je uitgaat of voor een feest ofzo, maar voor school zou ik het niet doen… 't Legt nogal de nadruk op de borsten, en vind ik zélf niet echt geschikt voor school.

Stond dat er?XD
Waarom koop je een bh als je hem niet aan durft te doen, dat ziet toch niemand-.-’
Tenzij ze boven je kleding uit komen, en dat is lelijk en ordinair. MAar dat zal je toch zelf ook wel kunnen verzinnen hoop ik.
Zo.

En ik vind ze best leuk, en eigenlijk al mijn bh’s zijn van sapph, maar dat komt omdat dat vrijwel het enige merk is dat ik pas, en dat is vrij jammer.

Uhm nee, doe maar niet naar school…

kvind het vaak wat ordi lijken, je word zowat gedwongen om naar die tieten te gaan kijken dan XD

Zeker bij de v&d gekocht?

nja, als je het normaal combineert niet te sexy/ordie kleding erbij aandoet. kan het wel…

Ordinair… :zipper_mouth_face:

hangt er vanaf hoe je het combineert, vindk .

zolang het onder je kleding blijft lekker aandoen, maar die bandjes erboven of zichtbaar vind ik echt verschrikkelijk en ordinair

ordinair ja…

zeker weten ordinair! hoe nette kleding je verder ook aanhebt, ik blijf dit echt ordinair vinden. ik vind het ook iets raars, normaal wil je juist dat mensen je bh niet zien, en nu ga je gewoon met bandjes lopen die je juist wel ziet? (meestal dan?) lelijk.

Die bandjes hoeven toch niet per se eruit te steken? Anders is het wel ordinair xd