Santana @ Gelredome

heeee
ik ga dus 5 oktober naar santana, waar ik zelf niet zo veel van hou, maar mijn ouders hebben besloten om daar met heel de familie heen te gaan. dus ik dacht, waarom niet.
Maar nu is mijn vraag; Of een van jullie daar ook heen gaat?
want volgens mij sta ik daar alleen maar tussen wat oudere mensen, dus ik was even benieuwd of er misschien ook wat jongeren waren.
bedankt.xx

Ik ken santana niet dus sorry ;p

Oh supertof :grinning:
Ik wens je echt heel veel plezier, hij is echt geniaal met zn gitaar.
En sowieso vind ik dat hij best wat leuke liedjes heeft :slightly_smiling_face:

ik denk eigenlijk niet dat er veel jongeren zijn. Ik heb hem namelijk even opgezocht op internet, en het is niet bepaald het soort muziek waar mensen van ‘onze leeftijd’ (je weet wel wat k bedoel) van houden denk ik. ik persoonlijk iig niet… maar dat is mijn mening :slightly_smiling_face:

offtopic:

bij google ads staat hierbij dat je tickets voor dat santana concert kan kopen :’) haha, dat vind ik even grappig, dat dat zo goed werkt :stuck_out_tongue:
maargoed, up voor jou!

Hij heeft toch allemaal van die spaanse/latino liedjes?
maar nee,ik ga er niet heen…maar veel plezier daar :slightly_smiling_face:

ja klopt! me vader is der helemaal gek van.
maarja toch bedankt iedereen: )

Ik vind het wel gaaf, maar ken er te weinig van/te weinig interesse om ervoor naar het concert te gaan.

Maar vind je het niet raar, als je met je familie gaat, dat je dan mensen van Girlscene zou gaan meeten? XD

Played by carlos santanaaaaaaaaaaa

die?
van maria maria? Hijs vet :grinning:

Ja hij is van maria maria :slightly_smiling_face:

Ik ben er ook maar moet dan werken. maar ik kan gelukkig het concert wel zien :slightly_smiling_face: ( ik sta op het veld achter de bar) ik denk dat de leeftijden vrij groot zijn van jong tot oud :wink: ik heb vaker met concerten gezien waarvan ik dacht; daar komen vast alleen ‘ouderen’ en dan verbaaste me het hoeveel jongeren er tussen stonden :wink: dus ik denk dat er vast meer jongeren zijn :wink:

jaaa, ik zeg ook niet dat ik ze wil gaan meeten.
maar ik wou alleen weten of er ook wat jongeren heen gingen : )

oo oke, bedankt! wel echt leuk dat je op conerten werkt.
Maar weetje ook rond welke tijd het is afgelopen?
thx