Samsung Wave

Hallo!
Mijn abonnement is bijna afgelopen en ik wil waarschijnlijk een Samsung Wave bij mijn nieuwe abonnement. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft meet deze telefoon?
Als je nog een vergelijkbare telefoon weet, mag je het ook altijd zeggen. :wink:
Waarschijnlijk zijn er nu een paar mensen die gaan zeggen dat ik de zoekfunctie moet gebruiken of het in het grote mobieltjes topic moet plaatsen, maar dit heb ik allebei al gedaan zonder resultaat.
Alvast bedankt! :grinning:

Volgens my is die echt heel groot. mensen uit mn klas hebben ook zo’n 1 volgens my. Het is een beetje vergelijkbaar met een iphone!

Ik heb een samsung wave.
hij is best groot, maar ik irriteer me er niet aan > idd net zoals een iphone
Ik vind hem echt suuuperfijn

http://www.youtube.com/watch?v=iRiMK8EFelw

Ik had pas een keer gekeken en hij is 2 cm hoger dan de telefoon die ik nu heb (Samsung Touchwiz) en verder precies hetzelfde… Ik vind m wel mooi iig, en volgens mij is ie ook wel fijn. :stuck_out_tongue: Ik ga dadelijk even opzoeken hoe lang mijn abonnement nu nog loopt, haha.

Zo groot isdie niet. En daarbij went zo’n telefoon ook heel snel.
Een vriendin van me heeft die ook en hij is wel fijn, maar ik zou voor de Galaxy S gaan.
Die heb ik nu ook en dan heb je er android op zitten met de android market die super veel apps heeft.
Die lijkt qua uiterlijk meer op een Iphone dan de wave.
Ik vind het zelf echt een fijne telefoon.

^hierboven,
de Galaxy S is inderdaad echt super mooi en je kunt er alles mee maar hij is wel heel groot. Zelf heb ik ook de samsung touchwiz en als de wave echt maar 2 centimeter langer is, is dat gewoon een leuke grootte toch? Ik vind de wave ook super, maar is voor mij te duur :wink:.

Ik vind dat de Wave ook niet super groot is, gewoon een mooie maat idd. De Galaxy S heb ik ook gezien, maar die vind ik wel érg groot… De touchwiz is best wel ‘vierkant’, dus bijna elke telefoon is wel langer volgens mij :stuck_out_tongue:

Ik heb ze net ff op elkaar gelegd en ze schelen ongeveer een centimeter in breedte en lengte.
Hij lijkt heel groot maar t valt niet op zegmaar als je em gebruikt.
Ik had hiervoor samsung g600, veel kleiner/geen touch, en ik dacht ook dat word vast heel erg wennen, maar binnen paar dagen was het al gewoon geworde.
Ik vind de app store van de galaxy ook echt een pluspunt, je kan er daardoor ook ping opzetten enzo.