Samsung U600, G600, of toch een andere?

Hi meiden!
De zoekfunctie heb ik al gebruikt, maar daar kwam ik niet veel verder mee, vandaar dat ik maar even een nieuw topic opende.
Ik zit al een tijdje zonder mobiel, aangezien ik m’n vorige 2 gemold heb, en ik heb echt geen idee welke ik nu moet kopen.
Ik zat zelf te denken aan de G600, of de U600, maar misschien hebben jullie nog wel betere tips?

Twijfel aan G600:

• hij is toch best duur (130,-), ik wil wel zeker weten dat het het geld ook echt waard is
  • volgens verhalen reageert hij nogal traag, en daar heb ik een enorme hekel aan xD
  • hij heeft een camera van 5 MP, maar volgens verhalen is die camera helemaal niet zo goed.

Twijfel aan U600:

• hij heeft touchscreen, en ook daar heb ik een hekel aan xd
  • de kleuren die ik heb gezien zijn donkerblauw & goud, en die vind ik niet echt mooi, ik wil het liefst gewoon een zwarte.
  • de camera is 3.2 MP, en dat is niet superscherp.

Dus, als iemand ervaring heeft met 1 van deze 2 mobieltjes, of andere tips heeft: hartstikke welkom! :grinning:

alvast bedankt, liefs.

up! :slightly_smiling_face:

en nog een upje voor mezelf,
upjes zijn welkom mensen.

:grinning:

and again. :tipping_hand_man:

Ik heb de u600,
ten eerste, hij heeft geen touch SCREEN, maar touch pad, en dat is heel handig, alleen in het begin niet, dit houdt dus in dat je bij een aanraking het menutje opend, maar niet op het scherm zelf
ten tweede, zwart is heel makkelijk te vinden op het internet, ik heb hem in het donkergrijs
ten derde:’), aangezien mn telefoon autofocus heeft, maakt ie voor een 3,2 camera erg scherpe fotos:)

Dus, dit is positiever;)

ik voel me nu dom, maar wat is autofocus? :flushed:

uuuuuupperdepupper! :grinning:

en een upje.

ik heb de u600;
het touchscreen went wel,
en de foto’s ja gewoon normaal voor een mobiel niet heeel goed.
ik vind hem wel goed,
soms beetje traag,
en er zijn ook nog andere kleuren hooor,
alleen zwart denk ik niet maar wel zilver en brons of bruin ( die heb ik )

ik heb ook ooit nog een een topic geopend; ervaring met de u600 of de u700 ; zoiets was het, miss heb je daar nog iets aan

en die andere heeft me zus,
en die is er ook heel blij mee,
maar ze heeft hem net nieuw,
dus de fotos zijn wel mooi hoor
niet heeel speciaal,
en van dat trage nog niets gemerkt

veeel succes met kiezen

Haaj,

Ik heb de G-600 ^^
Ik heb ´m nu meer als een jaar. Het is helemaal geen trage telefoon, alleen als je in je geheugenkaart gaat, om foto´s ofz. te bekijken, maar dat doe ik toch meestal niet. Voor de rest is het best snel, vergeleken met andere telefoontjes. De toetsen zijn erg handig, lekker om mee te sms´en enzo. Het heeft veel functies ^^. Alleen idd de camera heeft geen goede resolutie, het maakt geen foto´s die 5 mg waard zijn zal ik maar zeggen. Als je een nokia vergelijkt die ook 5 mg foto´s maakt, zal dat zeker weten veel beter zijn. Ook heb ik nog een puntje over het geluid. Ik luister vaak muziek, maar het geluid is niet zo hard als nokia´s. Het geluid is net genoeg om goed te horen voor jezelf. Als je met een groepje even buiten bent en je wilt een liedje openen, heb je grote kans de groep er niets van hoor :grinning:

Maar in het algemeen ben ik harstikke blij met mijn mobiel. Ik zou je het wel aanraden als je moet kiezen tussen de u600 en g600. van een u600 heeft mijn buurmeisje (dat is met een touchpad) en die is zoo irritant, echt waar. Je zit net zo´n leuke foto te bekijken, ga je perongeluk met je vinger over een toets, kom je weer helemaal terug in het menu. :woman_facepalming:

Maarjah het blijft je eigen keus ^^ veel succes iig.

Ik had ooit de U600, maar een maand na de garantiedatum (toen was die een jaar oud), ging het touchpad kapot & kon ik er niets meer mee. Reparen was superduur. Verder vond ik 'm superchill.

bedankt! :slightly_smiling_face:

nog meer?

Ik heb de Samsung u600, en ik heb 'm al bijna een jaar en het lukt nog goed,
over de foto, ik maak zelf vaak foto’s met mijn mobiel en ik vind de foto’s wel scherp en goed.
over dat touchescreen ( of hoe je dat ook schrijft) daar wen je wel aan.
Dus om het verhaal kort te maken; de mobiel is fijn :grinning:

meer mensen? :slightly_smiling_face:

uppp :tipping_hand_man:

Ik heb de samsung U600 al 2 jaar en er is niks steeds niks mis mee. Hij doet bij mij nog niet sloom ofzo. En hij heeft heel veel meegemaakt. Hij is wel 1000x op de grond gevallen (op straat toen ik aan het rennen of fietsen was), van de trap af, in de woonkamer waar de vloer van natuursteen is enz. Ik luister altijd via m’n moviel muziek als ik douche en ik heb 'm ook al heel vaak in de douche laten vallen dus. Maar hij doet het nog gewoon! Jammer genoeg kon ik niet voorkomen dat ik er een barst in sloeg maar het beeld is ook nog gewoon perfect.

Het geheugen is niet heel groot maar je kan er altijd een memory kaartje in stoppen. En de camera is voor een mobiel heel goed vind ik. Alleen als het een beetje donker is worden de foto’s niet perfect maar als het licht is krijg je hele scherpe foto’s.

Ik wou ook ooit is de U600 kopenx]
maar ik zat te twijfelen tussen E900 & U600 dus.
ben voor de E900 gaan,
maar als ik jou was zou ik voor de U600 gaan.
die G600 vind ik sowieso best wel lelijk
:pensive:

Ik heb zelf de G600, en mijn zus de U600, dus ik heb met allebei wel ervaring.
De G600 vind ik over het algemeen wel beter, hij is helemaal niet traag. (bij mij niet iig.) de camera is idd niet perfect, je moet hem wel lang stilhouden om een goeie foto te hebben, maar verder heb ik er helemaal geen klachten over.
Bij de U600 is het touch pad idd nogal vervelend, en de kleuren zijn ook niet geweldig.
Als ik ze zou vergelijken zou ik toch voor de G600 kiezen, maar dat moet je zelf maar weten. :relieved:

bedankt allemaal! :slightly_smiling_face:

nog meer?

Ik vind de G600 mooier, en verder heb ik er geen ervaring mee [veel vriendinnen wel want echt heel veel mensen hebben die Samsungs].