samsung touchwiz

Heej meiden,

Ik heb vandaag mijn samsung touchwiz pink binnegekregen.
en ben der heel blij mee tot nu toe haha…!
maar er staat alleen zo een puzzel bij de spelletjes en dat is natuurlijk een beetje saai weet iemand toevallig of je via internet gratis spellen kan downloaden en op je telefoon zetten…?
of via bluetooth als iemand anders een spel heeft ofzo…?

ik heb al op google gekeken maar kon niets vinden of het was in een andere taal waar ik vrij weinig van begrijp.

en mensen die de samsung hebben wat vinden jullie van de telefoon en zijn der nog leuke gadgets op die je niet meteen ziet?

owja en nog 1 vraag je heb bij je widgets heb je zo een verjaardagskalender maar hoe kan ik daar verjaardagen in zetten als ik der op klik dan doet ii niet zoveel…?en had het al in me gewonen kalender gezet maar dan komt het niet daarop testaan dat vind ik wel jammer vind het wel makkelijk:)

Alvast bedankt…!

Groetjess Melanie

ik heb 'm niet
heb een iPhonee <333

upp voor jou !

ik heb die telefoon ook en ik snap dat met die verjaardagen ook niet

jaaa. ik heb em ook:D:D.
maar ik heb ook geen idee hoe ik dat moet doen:$!
dat zou ik ook wel eens willen weten, maar die telefoon is zoooo (L)(L)(L) geweldig.

met die verjaardagen?
waarom niet, je gaat gewoon een verjaardag invoeren en dan kan je er aan herrinerd worden. of je ziet op op het menu. dat mijv. over een paar dagen je moeder jarig is ofzo ;p

waar moet je die invoeren dan :blush:

die verjaardagkalender bij je widget als ik die naar me schermpje sleep staat er geen verjaardg. voer verjaardagen in dus dan klik ik daar op maar dan doet ii niets …dus kan het daar niet invoeren en als ik gewoon naar menu gaa en dan naar mijn kalender en daar verjaardagen invoer dan komt het niet op die widgeds testaan snap je…?

erg vreemd…:open_mouth:
niemand weet van die spelletjess…:slightly_smiling_face:

ow en nog een vraagje normaal als je een nieuwe telefoon heb moet je hem tog eerst 8uur opladen ofzo…?mijnus zit nu vol kan ik hem ernu uithalen of zou ik hem nog laten zitten weet niet of dat gewooon bij elke telefoon moet…?

haha en nog iets hadden jullie in het begin ook dat het internet het niet deed?
ik kreeg een bericht met uw toestel of uw nummer word niet herkent helaas kunnen we hierdoor geen instellingen naar uw toestel gestuurd worden.

ik heb internet bundel…

Ik heb hem ook en verjaardagen moet je ingeven als je de persoon in je mobiel zet volgens mij. [kan zijn dat het alleen kan als je hem opslaat in telefoon.]

ow wat stom eigenlijk maar ik slaa alles op me sim…:Oomdat als me tel kapot ga heb ik nog wel alle nr’s doe ik altijd…vandaar dus dan zou ik alles dubbel moeten opslaan stom dat je het niet gewoon bij dat taartje kan doen…:open_mouth:

diee heb ik ook
en ik vind hem geweldig
maar je moet gewoon bij je telefoonlijst en dan bij degene waarvan je de verjaardag in wil vullen, doe je bewerkenen en dan de 1 na onderste staat een taartje daarachter vul je zijn/haar geboortedatum in
hopelijk snap je het!

ja net als wat hiervoor gezegt is moet het op de telefoon opgeslagen worden…

dat is wel jammer want de meeste nr’s sla ik op sim op en had al gekeken daar kan je die dan weer niet opslaan wat stom…:frowning_face:

zitten er nog leuke gadgets op…?die je niet meteen ziet ik ga nu even naar me werk laat em even opladen en vanavond ga ik verder kijken hahhaa…!

alvast bedankt iig hoop dat er meer reacties komen :slightly_smiling_face:

heej hij doet het niet…
ik ben dus naar me telefoonlijst gegaan en heb mijn eigen nummer op de telefoonopgeslagen en iid geboortedatum opgegeven ga ik kijken of die het doet staat er nog steeds geen verjaardag voer verjaardag in…!wat stom misschien moet ik in het boekje kijken of het er in staat…

zijn er ngo meer dingen die je met deze telefoon kan…?

weet niemand dat…?

Ik wou hem ook kopen
maar heb je hem met abbonoment?
zoja welke?

Ik wil hem ook halen, weet ook iemand of het internet snel is?

die moet je gewoon invoeren in je agenda ^^

Ik heb hem btw, hij is heel erg fijn en loopt nooit vast. Ik heb hem voor 270 simlock vrij gekocht. Met een abo ben je nooit goedkoper uit, want daar rekenen ze meestal zo’n 320 voor de telefoon, terwijl je hem voor 250 al kan krijgen. x!

Heb m ook! :smirk: