Samsung Star WIFI

Hey guys
Ik heb een samsung star white zonder wifi.
Maar nu zag ik een tijdje geleden dat er ook eentje met wifi is.
En dat lijkt me wel errrrg chill. Dus nu krijg ik een nieuwe met wifi ook in het wit.
Maar mijn vraag is. Heeft een van jullie de samsung star wifi?
Graag jullie mening erover =)
lotsoflove. xx

ben ik nou de enige imbecile die niet weet wat WIFI is?

draadloos internet toch?

Dat is een mogelijkheid om gratis met je gsm/smartphone te internetten, ja. Gratis; op voorwaarde dat er draadloos internet in de buurt is, natuurlijk.

Maar om een antwoord te geven op jouw vraag: nee, ik heb geen Samsung Star (WiFi).

hehe :blush:

nee ze hebben niet allemaal wifi;p

De oudere Stars hadden dit niet. Je kon wel internetten, maar alleen via betaling.

Je hebt al een samsung star white, maar krijgt een nieuwe omdat er wifi opzit? =|
Maar in ieder geval, mijn vriendin heeft de samsung jet en daar zit ook wifi op, en het bevalt haar wel erg goed

het is heel fijn. maar je moet wel in de buurt zijn van WiFi (nogal logisch) maar óók moet die WiFi onbeveiligd zijn. En dat is haast nooit zo. Mijn buren hebben het niet beveiligd dus thuis kan ik er wel op, maar verder haast nooit. dus het is het eigenlijk niet waard om daarvoor een nieuwe mobiel te nemen…

Ja. haha
Maar heeft niemand hem? Want serieus er zijn denk ik 50 mensen in mijn omgeving die dat ding hebben, maar allemaal zonder wifi dusja. Jullie dan misschien?