Samsung star wachtwoord eraf halen ?

hello, ik had een samsung star, maar toen kocht ik een andere mobiel…
en ik had een wachtwoord op me bestanden & op me berichten staan, maar door die andere mobiel, deed niks met me samsung, en toen ging ik er laatst weer op kijken dacht ik van : ik weet 'm nog wel, dus ik toets dat in. Is dat hem niet… heb echt van alles geprobeerd, maar niks is 'm.
En toen zei een vriendin moet je naar instellingen gaan & dan ; alles resetten. Maar dan moet je eerst je wachtwoord invoeren.
Iemand een oplossing?

ik heb de samsung star qwerty weet niet of het dus hetzelfde is al bij de gewone samsung star maargoed. probeer is; instellingen > beveiliging > privacyblokkering > en dan die vakjes die je aangevinkt hebt leeg maken en dan opslaan.

oke, zal het proberen (:
volgens mij moet je dan weer eerst je wachtwoord invoeren…

zodra ik op iets van uit klik, moet ik weer me wachtwoord geven…

oh dat is minder. staat er ook niks in de handleiding van je mobiel?

misschien staat hier iets over:
http://diplodocs.nl/gebru…ndleiding/SAMSUNG/I600-_N

hoe doe je eigelijk een wachtwoord zetten op bestanden? ik heb wel gewoon een samsung

uhm volgens mij gewoon bij instellingen en dan beveiligingen.

misschien is ie weer op t standaard wachtwoord ingesteld omdat je je simkaart eruit hebt gehaald? t standaard wachtwoord is volgens mij acht keer 0

maar ik had me simkaart er niet uitgehaald, ik had er helemaal niks meer mee gedaan (a)

Misschien kun je kijken in de handleiding, daar staat volgesmij wat in over als je je wachtwoord vergeten bent.

ik zal ‘m eens even ophalen :’)

mmmm, er staat niet echt iets in. Alleen hoe je een wachtwoord aanmaakt. Grr.

: (

Misschien kun je, ehm… gewoon door blijven raden? Vier keer 0 misschien? Geboortedatum? Kluisnummer? xD

noppus, noppus, noppus.
al geprobeerd…
maar toch bedankt (:
als er mensen zijn die een ingeving hebben van cijfers.
plaats hier maar ;p

Aah, dat is kut. Moet je toch maar door blijven raden denk ik…
Misschien geboortedatum van iemand anders ofzo? Of een datum waarop iets speciaals is gebeurd? Of… 1234 xD Of misschien 2580… Of een andere toetsencombi van boven naar beneden?

Ik zou het niet weten !

er zat inderdaad zo’n logica in denk ik.
maar dat is het allebei niet ;(.

iemand anders misschien nog?

iemand anders misschien nog?