Samsung Star (S5230) White Hello Kitty

Hello girls,

na 1,5 -2 jaar wil ik een nieuwe mobiel. Ben de laatste tijd aan het rond kijken, en heb niet echt mooie kunnen. Paar uurtjes terug stuurde ik voor de gein een link van een Samsung Star (S5230) White Hello Kitty naar m’n vriend. Hij vond m wel grappig. Ik vind 'm ook wel schattig en wil sowieso geen zwarte of grijze mobiel meer. Misschien ga ik 'm eind juni halen. Maar ben er nog niet helemaal over uit. :3

http://i45.tinypic.com/v8k0nt.jpg

Maar wat is jullie mening hierover? Mooi? Kinderachtig? Of heeft een van jullie m toevallig ook?

Geen reacties …
up voor mezelf ik ga slapen n_n

K vind t wel wat voor een meisje van 12… En denk dat je hem ook snel zat zou zijn

Ik vind hem wel mooi eerlijk gezegd :slightly_smiling_face: geen ervaring mee verder.

Oeh die wil ik ook :grinning: Maar heb er geen ervaringen mee…

Ik heb m niet, ik heb de samsung star wifi in het roze (net een paar weken). Over precies die telefoon die jij wilt kan ik dus niks zeggen, maar ik vind de mijne iig fijn, de batterij gaat lang mee!

Ik heb die in het zwart, erg fijne mobiel. Er zitten bij mij wel krassen op het beeldscherm, maar dat komt gewoon door hoe ik er mee om ga :flushed:
Persoonlijk vind ik het een beetje kinderachtig, maar hij is verder wel leuk.
Upje voor jou!

Die krijg ik als het goed is volgende week in het zwart! Maar ik denk eigenlijk dat je Hello Kitty wel snel zat zult zijn.

Ik vind 'm geweldig :grinning:

Ik vind 'm best kinderachtig. ;3 en ik denk dat het je snel gaat vervelen…

Hij is wel lief, maar nogal kinderachtig :stuck_out_tongue:

ik vind hem schattig! maar denk idd dat je zoiets snel zat bent.

Hoezo zou een hello kitty mobiel sneller vervelen dan? Het is toch juist wat anders dan het staandaard zwart of wit. Heb al wat aantal reviews op internet gelezen. Deze mobiel is best wel oke. Ik verwacht dan ook niet heelveel technische stufjes op ofzo anders had ik wel een nieuwere gekocht haha. :stuck_out_tongue:
Toch bedankt!

En misschien is de aanleiding dat ik zo’n fleurige mobiel wel deze:

http://i48.tinypic.com/k0rhw6.jpg

Mijn huidige mobiel. :hammer: Ik ben 'm al meer dan zat! Daarbij heb ik nooit fatsoenlijk bereik met dat ding, maar dat komt violgens mij door T-Mobile.

Als jij fan bent van hello kitty waarom niet? ik ken een moeder en zij is fan van hello kitty en dus koopt ze alles voor haar baby van 15 maanden. echt van behang tot slabbetjes en zelf heeft ze ook die telefoon dus als je echt fan bent kan het wel anders vind ik hem idd ook wel een beetje kinderachtig. En hij werkt wel goed ik had er toen mee gespeeld en fijne telefoon

Haha dat vind ik echt schattig van die moeder. Opzich ben ik er niet echt ‘fan’ van. Maar hello kitty vind ik zeker wel heel leuk om te hebben haha.
nja ik denk dat ik hem wel ga halen. 8D

hij is super schattig , kinderachtig , nja weet niet veel oudere (vooral int buitenland) vinden het nrml om dingen van hello kitty te kopen (paris hilton bijv.) omdat ie zo schattig is!

dus eige keuze , en idd mis gaat ie snel vervelen , mja da heb ik nu ook met mn mobiel , en die heeft geen hello kitty.

Ja daarom. Niks mis met hk. Nja ik hoef hem iig niet omdat Paris Hilton 'm heeft (hell no)
Vroeg of laat verveeld elk mobieltje toch… Mijn huidige mobiel was ik ook al na een paar maanden zat. Heb het nog wel aardig lang vol kunnen houden met dat ding. Maar nu moet ie echt vervangen worden :grinning_face_with_smiling_eyes:

ja indd, in italie heb je gewoon hello kitty winkels en die kleren en alles zijn ook nog s mega duur.
Ik vind hello kitty ook super leuk, en ik heb die telefoon in het roze. Heb m nu een jaar, en denk dat ik er nog wel ff mee doe.
Je moet t gewoon doen als je m leuk vind. Tis maar een telefoon, geen tattoo ofzo :stuck_out_tongue: kan altijd andere halen

Dan moet je hem gaan halen. als jij het leuk vind gewoon DOEN! :stuck_out_tongue: ik vind het ook wel leuk maar dus niet om zelf te hebben :wink: