Samsung Star Qwerty

Heee,
Ik heb echt heel hard een nieuwe mobiel nodig.
Na lang zoeken kwam ik uit bij de Samsung Star Qwerty. Hij is niet te duur en best klein en heeft een handig toetsenbord.
Alleen ik ben even benieuwt naar de mening van andere;

• Wat vind je positieve kanten van de Qwerty?
  • Wat zijn de negatieve?

Hopelijk kunnen er wat mensen deze vragen beantwoorden!

xxxxx

Mijn zusje heeft 'm en zij is er wel tevreden over.

Een oud klasgenoot heeft hem gehad en die was er tevreden over.

Ik heb hem! Hele fijne mobiel ik heb hem ontzettend vaak laten vallen en het beeld gaat niet kapot… Zo ziet hij er ook uit! Toetsenbord is fijn, alles is er wel fijn aan :grinning:

Mijn zusje heeft die mobiel ook.

-Ik vind het toetsenbord zelf helemaal niet fijn, omdat hij best ‘gammel’ wordt/is.
-En het positieve vind ik dat de mobiel zelf niet ingewikkeld in elkaar zit.

Ik heb hem en hij is al een aantal keer écht hard gevallen, maar ik heb alsnog bijna geen beschadigingen. Ik heb hem nu ook al bijna 3 jaar, maar hij doet het nog steeds erg goed. Het touschscreen werkt ook netjes.
Het nadeel is dat hij soms, als hij rondzwerft in je tas of als hij in je broekzak zit, van het slot af kan gaan, dat gaar via een knopje aan de zijkant. Ook kan het irritant zijn dat als je de telefoon tegen je oor aanhoudt tijdens het bellen dat je dan dingen indrukt, zoals je gesprek per ongeluk op luidspreker zetten. Maar als je eraan gewend bent, of er aan gewend gaat worden om hem een stukje van je oor af te houden is eht verder echt een hele fijne mobiel.

Dat klinkt allemaal best positief!

Dat klinkt allemaal best positief!

hmm 2 vrienden van mij hebben hem en die zijn echt ontzettend negatief; ik weet niet precies waarom maar ik raad hem niet aan!

ik raad hemook niet aan, 2 mensen die ik ken hebben hem ook en die zitten helemaal van kutmobiel dit en dat

Mijn zusje heeft hem, ze is er erg tevreden over.
Verder vindt ze Qwerty toetsenbord erg fijn.

Ik had hem en ik vond het qwerty toetsenbord vet irriant, je moet hem vet hard indrukken al wil je een letter krijgen.
Ook vind ik het kut dat het geen smartphone is.

ik heb hem, ik vind het echt een rotmobiel
de toetsen moet je vet hard drukken
ik stuur heel vaak lege berichten naar mensen
en soms gaat mijn toetsenblokering eraf, en gaat hij vanzelf mensen bellen

hmmm…
dat klinkt dan weer erg negatief hahhaha

Ik heb hem nu ook een jaar en hij is eigenlijk best kut, het scrollen gaat niet heel soepel, en berichtjes sturen duurt voor mij te lang omdat dat toetsenbord niet heel fijn is,

nu is mijn mobiel gisteren ook gevallen gewoon van mijn tafel en nu zou je denken dat moest hij kunnen hebben nou niet dus, Mijn mobiel gaat nu heel moeilijk open en dicht en hij is dus ook niet echt stevig.

Wel is het fijn dat je bij berichten + oproepen en de andere dingen een pincode kunt gebruiken zodat hij dus niet zomaar berichten typt of mensen op belt (tenzij hij je broekzak de pincode goed moet hebben)
verder voel je hem niet echt trillen (tenminste ik niet)
en je kunt er ook niet echt heel veel, qua dingen op zetten (:

Oke dat was het wel haha :stuck_out_tongue: !

maak anders een poll aan, en kijk dan de uitslag? :slightly_smiling_face:

Ik vind het een vreselijk ding. Ik heb hem een jaar gehad. Maar het toetsenbordje gebruikte ik nooit. En Het touchscreen werkte vaak niet. Nee, ik vind het geen aanrader.