Samsung Star Qwerty

hee!
is hier iemand die de samsung star qwerty heeft?
Ik vraag me af hoe ik foto’s op me pc zet,
welke samsung pc studio ik nodig heb, en hoe ik liedjes van de pc naar me mobiel stuur…
kan iemand me helpen?
Thankyou!

Zelf heb ik een bluetoothstick gekocht en een micro SD gekregen.
Je moet zelf een bluetoothstick kopen.
Daarom heb je geen cd rom of een usb kabel erbij gekregen

Volgens mij krijg je er een cd bij, die moet je op je computer zetten, en als je dat het draadje erin stopt, dan opent hij vanzelf dat progamma en kun je je foto’s er makkelijk afhalen & andere opzetten. En als je liedjes op je computer hebt staan, kun je die ook ‘slepen’ naar je muziekmap op je telefoon. :wink:

op de doos staat niet eens dat je een cdrom krijgt + een usb kabel

Je moet er eerst ( moet niet maar best wel) een micro SDHC geheugenkaartje insteken & dan heb je normaalgezien bij je gsm een kabel gekregen , die steek je in je gsm & in je pc … & dan vraagt ie op je gsm massaopslag , pc studio etc , ik kies dan steeds vr massaopslag & dan zou het moeten werken xx

EDIT ik had er ook geen kabel bij , heb die vn mn moeder’s samsung genomen , pastte perfect… sorry weet het niet dan ;s

ik gebruik de kabel van me vader zn telefoon ook, maar samsung pc studio kent mijn telefoon neit en als ik op massaopslag wil klikken kan dat niet want die is grijs en de rest uit dat rijtje is zwart en die kan ik wel aanklikken.

kan iemand misschien eigen foto’s plaatsen?, zit op de corby pro te wachten maar dat vind ik te lang duren. miss ga ik deze kopen & eigen foto’s zijn beter dan die plaatjes van internet qua indruk van de telefoon.
zitten er echt van die stippen op de achterkant van het toestel?

Er zit een SD kaartje in, ik heb een grotere gekocht (2GB)
Dat kaartje stop je in een speciale usb stick. En die USB doe je in je comp. Het stickje heeft dus twee kanten: 1 voor je kaartje (onder de batterij) en een voor de pc.
Zo kan je ook je muziek erop zetten, gewoon het nummer kopieren plakken naar de USB waar je kaartje in zit. Zoals je normaal ook doet. Het usb stickje kreeg ik bij mijn Nintendo DS, die heeft zo’n vergelijkbaar kaartje.
Veel succes!

is het een goede telefoon?

ik wil hem denk ook kopen in het wit…maar hij moet wel goed zijn!:stuck_out_tongue:

Ik heb hem sinds een aantal dagen(in het wit/roze). In de aanbieding gekocht bij bol.com :wink: Ben er heel blij mee. Je hebt idd een microSD kaartje nodig of een Bluetoothdongle voor foto’s en muziek van je computer op je telefoon te zetten of andersom. Microkaartje is een aanrader want dat BluetoothUSBstick doet het niet altijd op de computer. Anders ga ff naar de winkel en vraag of je hem ff mag bekijken… dan zetten ze de telefoon voor jou aan en dan kan je zelf door het menu kijken en friemelen of je wel zo tevreden bent met die telefoon.