Samsung Star QWERTY B3410

Ik heb vandaag de Samsung Star QWERTY B3410 gekregen!
&ben er echt super blij mee!!

Het is een goeie telefoon met zowel toucscreen als een toetsenbord die je kan uitschuiven.

Internet bij deze mobiel is wel handig! anders kan je heel veel dingen niet.

Zijn er nog meer mensen met deze telefoon &heb je leuke dingen die je kan delen?
Bijvoorbeeld over de messenger die erop zit?
Of andere leuke dingen?

samsung jèt is leuker (A)
grapje.

mn broertje heeft 'm gisteren gekocht.
Zelf heb ik de normale star, maar dit was ook zeker een leuk dingetje :slightly_smiling_face:

Ik heb nu zelf ook de samsung star, en eigenlijk zit ik er ook wel aan te denken deze te kopen. Het enige nadeel dat mij tegenhoud, is dat er geen wifi opzit… =(

Ik heb de gewone Samsung Star, en ben er ook heel blij mee :slightly_smiling_face:
Vind het alleen jammer dat er geen wifi op zit…

Ik heb zelf de gewone star, hij is echt fijn! (:

Ik wil niet gaan zitten kutten, maar moest je hiervoor helemaal een nieuw topic aanmaken? ;$

Nou ik dacht misschien heeft iemand leuke tips over de telefoon wat je ermee kan doen bijvoorbeeld. want er zitten veel opties op.

daarom heb ik dit aangemaakt :wink:

Mn vriend heeft 'm sinds ruim een week.
Maar bij hem gaat de vergrendeling er heel gauw af en belt hij telkens mensen terwijl de telefoon gewoon in zn zak zit :S

ja, dat vind ik wel het nadeel van touch screen.
dat zulke dingen gewoon gebeuren :thinking:

bij mijn mobieltje is dat niet zo, maar ik heb niet de samsung star. Ik heb samsung ultra touch.

Jaa dat klopt! bij mij gebeurt dat ook helaas heel snel…
je kan hem niet in je broekzak houden als je druk bezig ben…
&dat is wel een nadeel bijvoorbeeld op me stage kan ik hem niet bij me houden, omdat die anders vn alles gaat doen…

Ik had hier een topic over gemaakt of misschien mensen leuke dingen erover wiste te vertellen omdat ik er niet zoveel van af wist :wink:

Star is ook een fijne telefoon

ik vind het echt een vreselijk onhandige telefoon, ik hou het voorlopig nog wel bij mijn touchwiz.

Ik heb hem, maare ik vind het wel raar hoor want als je op internet kan je gewoon heel veel niet doen, zoals hyves ofzo er staat wel gewoon een hyves icoontje in je telefoon maar de mobiel is helemaal niet geschikt voor hyves.
Ik heb trouwens helemaal geen last van dat hij uit de vergrendeling gaat.
Ik ben er heel blij mee :grinning:

Wat bedoel je daarmee ?
Doet hyves het dan gewoon niet?

Ik heb de mobiel laatst besteld, toen kreeg ik de normale samsung star, dus nu moet ik opnieuw bestellen.
Maar ik wil wel heel graag dat het goeie internet is enzo…

Er staat dat de samsung star qwerty niet geschikt is voor hyves…Echt raar

Raar, want ik ben er eergisteren gewoon mee op hyves geweest? Heb hem alleen weggedrukt aangezien ik geen internet in mijn bundel heb. Maar kon gewoon op internet … en kreeg ook de hyvespagina te zien.

Ik heb hem ook :grinning:.
Maar ik weet zelf ook eigenlijk niet helemaal wat je er allemaal mee kan…
Hahah, ik heb net gister uitgevonden hoe je een andere ringtone kan doen :metal:

Hebben jullie er trouwens een kabeltje voor de computer bij gekregen? ik niet…

ik heb m ook en ik weet nog steeds niet waar je een andere ringtone kan doen?
k doe het nu gewoon via het liedje dat ik wil zeg maar
maar k kan geen apart dingetje vinden zeg maar bijv net als je achtergrond veranderen enzo