Samsung Star of Samsung Star QWERTY

Ik wil graag een Samsung star of een samsung star QWERTY .
Ik zou graag van jullie willen weten welke jullie leuker vinden!
Alvast bedanktttt.

:wink:
Samsung star

http://www.gsmverkoop.net/images/samsung-star.jpg

Samsung star QWERTY

http://www.modeblog.nl/wp-content/uploads/2010/01/Samsung-B3410-Star-Qwerty.jpg

ik heb zelf de samsung star qwerty.
en ik vind hem wel fijn.
dus ik denk dat het gewoon aan jezelf ligt wat je het fijnst vind :O!

samsung star qwerty (L)

ik heb ze allebeii gehad, maar ik vind de qwerty fijner,
maar als je niet zo veel sms’t of een qwerty toetsenbord niet fijn vind zouu ik wel voor de gewonee samsung star gaan, daar zit toch net iets meer op,

Absoluut GEEN samsung star qwerty,
is echt een *##^@& telefoon,
hij ontgrendeld zich veeeel te snel in je broekzak
schakelt zichzelf uit,

haha achja, dr zullen genoeg mensen zijn die de qwerty wel handig vinden/

ik heb de qwerty,
maar ik vind hem niet meer leuk,
ik ga morgen een bb halen :stuck_out_tongue:

Geen van beide. XD

samsung jet! (’:

Samsung m1 ofzo :stuck_out_tongue:
Nee ik denk dat ik dan de gewone star zou doen. Maar kan je niet beter een nieuwer toestel nemen?

Dat is wel waar, maar voor de rest vind ik het wel een fijne telefoon! Ik heb hem zelfs al een paar keer laten vallen en hij leeft nog steeds :’)

Jaa mijne is ook al n paar x van de trap geflikkerd, en leeft ook nog steeds,
maar vind t wel heel erg irritant dat hij vanzelf uit/aan gaat, en ontgrendeld enz.

Ik heb een samsung star en bevalt me prima. Alleen stiekem lijkt de qwerty me ook erg leuk.

qwerty is leuk, ziet er ook zo leuk uit… en schuif!

ik heb de gewone star
en ik vind het echt een k*t ding
hij ontgrendeld zichzelf de heletijd in mn broekzak, de batterij is heel snel leeg , en er komen ontzettend snel krassen op het scherm, ook loopt hij de laatste tijd snel vast, zo lang heb ik m nog niet
denk net een half jaar …

Ik heb de gewone star. Vind hem super fijn. Bij mij gaat ie anders nooit van ontgrendeling XD en die krassen op het scherm tjaa dan moet je er voorzichtig mee omgaan. Dus niet zomaar in je tas smijten ofzeu. Ik heb nog maar 1 krasje en heb hem al bijna 1 jaar.

Ik vind de star ook mooier als de star qwerty :wink:

ik heb de samsung star qwerty. Vindt hem mooi en heel erg fijn, maar ik heb hem vooral gekozen vanwege het toetsenbord. Ik denk dat je voor jezelf moet weten of je wel of niet zo’n toetsenbord wilt.

Ik heb de gewone en ik ben er wel tevreden mee. Maar de qwerty lijkt me ook wel fijn.

Ik heb de qwerty, hij is opzich wel fijn maar omdat het knopje voor te ontgrendelen zo groot is kan hij in je broekzak vanzelf ontgrendelen en vergrendelen, zelf nummers bellen(weg beltegoed!) en dan kan ie ook nog vanzelf uitgaan.

Samsung star QWERTY die vind ik zelf het fijnst :grinning: maar laat ik aan jezelf over het voordeel van Samsung star QWERTY is dat je toutschreen hebt en toetsen. als je touscreen dan niet echt meewerkt kan je je toetsen gebruiken :wink: maar als ik jou was zou ik bij mediamarkt kijken en proberen welke je het fijnste vind :grinning: