Samsung Star Mini C3300

Hey! Ik had geen idee waar ik dit neer moest zetten, maar heeft iemand deze telefoon toevallig? Ik wil graag even weten of hij fijn in gebruik is want ik wil 'm misschien morgen halen. Op internet kan ik bijna geen reviews vinden. Ik hoef opzich niet het nieuwste van het nieuwste, maar ik wil gewoon een fatsoenlijke telefoon aangezien mijn telefoon nu er niet goed aan toe is, haha. En deze is goedkoop en hij lijkt me wel fijn.
Thanks alvast! x

http://www.gsmtrack.nl/picture.php?picture1=/images/toestellen/varianten/1479.jpg&ratio=230&direct=&max=169

nee sorry ik kan je niet helpen,
ik heb de normale samsung star,
ik wist niet dat ze ook een mini hadden, maar ziet er wel heel leuk uit!

sorry heb hem ook niet! zie dit maar als een upje!

Same here.

Toch bedankt! Is de normale Samsung Star wel fijn? Want volgens mij is er niet super veel verschil. Maar ik denk dat ik deze toch wel ga halen (:

Wil ik ook wel even weten, want ik wil hem misschien ook wel kopen.

*

je hebt daar ook een roze van, voor het pink ribbon thema… maar bij kijkshop is een gewone star net zo duur volgensmij… 80 euro toch??

Ja, ik wilde eerst die Pink Ribbon telefoon kopen maar ik heb nu ook een roze telefoon en ik raak daar zo snel op uitgekeken. Dus dan koop ik wel een paar Pink Ribbon armbandjes :’)
En deze is 60, maar ik zie verder niet echt veel verschil met de gewone Star!

+1

Samsung star is heel fijn,heb m zelf ook je kan er echt alles mee!!
nou jaa alles:s iig wat je wilt doen met een mobiel en leuk uiterlijk!!

xxx

Op bol.com zijn ze er blij mee…

ik heb de samsung star, zo irritant haat dat ding.
telkens als ik hem op slotje zet gaat hij toch in mijn broekzak weer eraf en gaat hij op internet wat echt heel duur is! en je kan je ringtone niet instellen of je moet die irritante toetsjes aanzetten.
maar voor derest is ie wel oke.

ik zou liever een grote telefoon hebben met touchscreen of een kleine zonder touchscreen. want zo’n goedkoop ding… dat heeft dan toch een slechte touch enzo…

Ik heb ‘m vanochtend gehaald! Ik weet nog niet of hij fijn is want ik heb hem nog niet aan gehad, hij is nog aan het opladen. Hij is verder niet heel mooi maarja maakt niet uit.
Het schermpje is echt mini, dus ik ben benieuwd hoe daar een heel touchscreen toetsenbord op past. Ik ben benieuwd, hij is bijna opgeladen :’)

Hooguit wat kleinere toetsen, ik snap niet waarom het slecht zou zijn?

ik heb hem en ik ben er echt heel erg blij mee! er zit ook google enzo op en dat is echt heel handig en die zulke kleine toetsjes zijn het niet! heb je hem gehaald?

Ik heb 'm ook alleen, ik heb net een geheugekaart gekocht, alleen kan die nergens in doen??

Dat had ik ook!
Werd er echt gek van, ging m’n btg telkens vet snel op
En ik heb ook geen idee hoe hij steeds op internet uitkwam…

Maargoed, ik ben nu mobielloos.
Dus zie dit maar als een up