Ja, heeft iemand een Samsung Star met een toetsenbordje? Ik wil weten of die beter is dan gewoon touchscreen.
Ik heb hem niet, maar meisjes uit me klas hebben hem wel en hij valt nog wel eens zomaar uit enzo.
Samsung star zuigt sowieso gewoon.
Ow, dan kijk ik wel naar een andere.
ik heb zonder toetsenbord maar met wifi en hij is super
mn moeder heeft die zonder toetsenbord
De telefoon is wel goed opzich, maar ik vind touch screen persoonlijk heel irritant
ja ik heb die met touchscreen een jaar gehad. ging constant van vergrendeling af waardoor ik mensen belde/smste zonder dat ik het door had… en hij liep wel eens vast met smsen enzo.
van die met het toetsenbord weet ik alleen dat hij nog wel eens uit valt.
@ inge__x : is dat een nieuwe versie ofzo ?
ik heb de samsung star qwerty, dus met toetsenbord, en je moet hem echt niet kopen! het is echt een slechte mobiel, geen wonder dat hij zo goedkoop is gemaakt alles gaat kapot, hij valt uit, ik heb echt spijt dat ik deze gekocht heb! oja, deze gaat ook constant van de vergrendeling af waardoor je mensen belt en smst, soms zelfs het allarmnummer belt enzo, en als ik de mobiel dichtklap blijft het beeld gedraait staan…
ga voor Nokia C3 , zelfde prijs ongeveer en goed en leuk en mooi
ik heb met toetsenbord, en hoor best veel negatieve verhalen maar ik heb m nou een jaar en een paar maanden en hij doet t nog heel goed ! alleen krassen op het scherm maar dat is mn eigen schuld ;p en ik vind t touchscreen ook best fijn, fijner als op de gewone samsung star
Ik ga denk ik maar de Samsung Star WiFi nemen, en hopen dat die ook echt beter is dan de gewone…
Medewerkers van de Phone House ehbben tegen mij gezegd dat die schuiftoetsenborden van Samsung van niet zo goede kwaliteit zijn.
ik heb een samsung star Wifi werkt super! dus zonder toestenbord. Ik heb hem een tijdje geleden via een site besteld uit portugal ofzo! want toen was ie nog niet in nederland te koop, ik weet niet of dat nu wel in nederland is?
Ik had hem met touchscreen niks mis mee. maar ik zou toch niet meer gaan voor de star maar een nieuwere ofzo ?
Of is deze nog nieuw ? Ik weet het allemaal niet meer hoor te veel keuzes T.T
Ik heb nu een nokia c3 misschien vind je dat ook wel wat
ik zou geen star doen, en zeker niet de qwerty! Ik vin dhet een vreselijk ding, en ik heb ook de meeste dingen met dat stomme ding, zoals de meeste hier zeggen.
ik heb ook de samsung wifi
alleen die wifi werkt bij mij niet ?
ik weet niet of ik iets fout doe
maar hij laadt wel en dan heeel lang
en op geven moment geeft hij gewoon geen reactie
wie kan mij helpen ?
mijn vriend & vriendin hebben een samsung star qwerty maar als ze gaan bluetooten met mij lukt het niet, ik kan niks naar ze toe sturen, maar hun wel naar mij, maar met de andere mobieltjes kan het weer wel
ik bedoel dan dat ik wel naar andere mobieltjes kan sturen, maar hun niet
Ik heb ook de Star (zonder toetsenbord), maar ik heb nergens last van? Nee, het is geen supersonisch toestel, maar wat verwacht je voor die prijs?
Ik zou niet voor de samsung star gaan. Met of zonder toetsenbord. Ik zou als ik jou was een ander toestel kiezen!
Heb al bijna een jaar de samsung star wifi (alleen via internet te koop). Precies de samsung star, maar dan… tja, met wifi ; ) Vind m prima, nooit ergens last van.
Drie mini puntjes:
- Als ik te ongeduldig ben op internet loopt ie soms vast en start ie automatisch opnieuw op (maarja, meestal doet internet het prima!)
- Als je telefoon een tijdje uit heeft gestaan en je wil je sms inbox openen duurt het een paar minuten voor dat kan (ws omdat je pas kan openen als hij evt nieuwe smsjes heeft ontvangen, wat ook wel weer voordelen heeft natuurlijk).
- Het smswoordenboek verandert zichzelf nogal snel waardoor soms ineens “ld” als eerste optie staat als je “je” wil typen, maar dat hebben alle samsungs.
Verder:
- Goede batterij (met af en toe internetten een week, zonder nog nooit geprobeerd maar ik denk wel 2 weken!)
- Supergoede prijs/kwaliteitverhouding, vooral voor een telefoon met wifi (in mijn geval dan).
En ik zou zonder toetsenbord gaan, er zit op die zonder ook een touchscreen qwerty toetsenbord, en ik vind een toetsenbord er zo aan lelijk.