Samsung Star installeert niet?!

Okay, ik zit al sinds 7 uur, ongeveer, de software te installeren op de computer voor mijn nieuwe mobiel, de samsung star. Zo slecht ben ik nou ook weer niet met computers (dit valt reeeeeeeeuze mee) maar ik krijg dat spul er op de een of andere manier niet op, mn hele comp spaced m!

wieeeeee heeft er tips, of hulp of upjes of ervaring?

x!

Oke ik ga voor de 3e optie :’) Upje!

Wat gebeurt er precies dan krijg je geen melding ofzo?

Heb je vista?

Ik krijg dat ding ook al niet geïnstalleerd! Ik had zo dat programma geïnstalleerd en toen de star aangesloten, maar er gebeurde niks! Later heb ik het met mijn oude mobiel geprobeerd (samsung u600) en daar reageerde hij wel op. Echt super vaag!

Eigenlijk is het zo dat als je vista hebt de CD niet installeerd… Dan moet je naar de site en dan download je um gratis voor vista. Maar als dat het niet is weet ik het ook niet.

hee,
ik heb hetzelfde probleem
het lukt mij maar niey om dat te installeren
een ander meisje die ik ken hem ook
en het lukt haar ook niet
en een andere jonge ook niet.

echt, heel irritant ;s

Als het goed is ligt het niet aan jullie maar aan wat er op die CD staat, namelijk een oude versie van het programma. Wat je moet doen is de software van deze site downloaden en installeren: http://nl.samsungmobile.c…ftwaremanuals/software.do

Als het goed is doet ie het dan.

ga terug naar de winkel.

Wat raar.

Ik heb ook een samsung star en windows vista en bij mij werkt 't wel gewoon.

bij mij doetie het wel gewoon, maar als het niet lukt kan je naar de site van samsung en het via daar gewoon downloaden