Samsung star: Help videos!

Hey! Ik heb nog maar pas de Samsung star gekocht en hij is supper ^^

Ik wou er vandaag liedjes opzetten en dat ging heel vlot…
maar videos gaat niet >.< het is de juiste extensie (MPEG4) maar ik krijg ze niet van mijn pc naar mijn telefoon gekopiëerd :confused: er komt op: verkeerde paramater >.<

Weet iemand hoe het wel werkt? :grinning:

ik heb hem oook!! hij is zo fijn, maar hier heb je niks aan… dus beschouw dit maar als een upp!

Even offtopic:

ik wil ook de Samsung Star! Hoe is 'ie? :grinning:

het is echt een heel fijn toestel en ook heel handig enzo (:
Buiten het feit dat ik er geen videos op krijg >.> haha =D

Ik heb de Samsung star Snow white :grinning: net 3 dagen
en ik kan er wel gwn Video’s op zetten
Alleen heel veel doen het gwn niet…
komt er te staan niet ondersteund type… gwn zoeken tot er een wel wil :stuck_out_tongue:
Probeer anders eens de video’s op je geheugenkaartje te zetten mischien wil dat wel? ?
bij mij wel teminste…

Welk ondersteund type lukt bij jou dan wel? :grinning:

En dat doe ik , op mijn geheugenkaart (;

Ik heb hem ook en hij is super fijn , maar wat voor een type video moet je er zegmaar opzetten , .mp4? En waar kun je video’s downloaden ?

De 2 filmpjes die het doen zijn Mp4.
ik heb ze van lime wire…
Chris brown ft T-pain - Kiss kiss
en iets van south parc

Ooh, dankje.
Dat ga ik eens proberen ^^

ik heb net een star gekocht! echt fijn issie, ik was bang dat ik niet met de touch overweg kon maarja, het lukt heel goed. ik heb 1 filmpje erop, maar een paar andere deden het wel. welke extensie doet het nou wel en welke niet?

oja, ik heb ook een offtopic vraagje: widgets downloaden? hoe doe je dat? op de samsung site staat dat je het via je telefoon moet doen op dat widgetje ‘widgets downloaden’, maar kost dat geld om daar naartoe te gaan omdat het internet is ofzo?

x