Samsung Soul.

Hallooo!

Jaa ik weet het ik heb pas ook al een topic geopend over de LGviewty. De meningen waren niet zo best over die mobiel, dus ben ik verder gaan kijken en toen viel mijn ook op de Samsung Soul, ik mag een abonnement!

Ik heb even zitten zoeken in deze cattogorie en ik heb niet voldoende informatie kunnen vinden van mensen die eerder al zo’n topic hebben geopend.

Mijn vraag was: Wat is jullie mening van de Soul, vinden jullie het een fijne mobiel, zijn er nog min punten waar ik op moet letten?

XXX.

via google gevonden.

Voordelen:
Slide en design: Het design van de Samsung Soul is zoals altijd weer overweldigend, dit is iets waar Samsung zeker op uitblinkt in de markt. De slide voelt zoals altijd lekker soepel maar tegelijk stevig aan.
Kleurrijk: De Samsung U900 Soul zit boordevol kleur, de thema’s kunnen worden veranderd en je kan ze zelf samenstellen, maar ook de tekenkleur en de effectkleur op de Magic Window kan worden aangepast. Zelfs de tekens die je intypt voor een telefoonnummer kunnen zo aangepast worden dat ze bij jou passen.
Muziekspeler en geluid: Bij menig Samsung klinkt het geluid nogal zacht en dat is iets wat we totaal niet kunnen zeggen van de Samsung U900 Soul. Het geluid is hard en kraakhelder, dit doordat Bang & Olufsen haar ICE technologie in het toestel heeft geïmplementeerd. Hiernaast is de muziekspeler dynamisch en overzichtelijk.
Camera: De camera van de Samsung Soul overtreft onze verwachtingen. De beelden zijn scherp en helder, details blijven overal zichtbaar. Een digitale camera is voortaan overbodig.
Snelheid internet: De Samsung Soul heeft UMTS en HSDPA ondersteuning tot maarliefst 7,2 Mbit/seconde, dat betekent dat de Soul een echte hardloper is op het gebied van internet. Er is niet één toestel dat op dit moment sneller is.

Nadelen:

Combinatie Magic Window en druktoetsen: De combinatie tussen druktoetsen en de Magic Window, die aanraakgevoelig is werkt niet erg prettig. Het is erg wennen en wellicht was het beter geweest om de druktoetsen te vervangen door touch-sensitive toetsen waardoor het geheel wat gemakkelijker was geweest.
Metalen plaatje: Het metalen plaatje waarin de druktoetsen zijn geplaatst steekt erg ver uit waardoor het gemakkelijk opgetild kan worden met een vingernagel. Voor nu levert dat geen problemen op, voor later wellicht wel.
Opening slide: De opening van de slide aan de achterkant is vrij open, waardoor de kans groot is dat stof, vuil en eventuele neerslag wat gemakkelijker de weg kan vinden naar de binnenkant van de Samsung Soul.
Internet browser: De internet browser is niet zo gebruiksvriendelijk als we gewend zijn, het landscape bekijken van internet pagina’s en het goed verkleinen ervan zijn toch wel dingen die we hadden verwacht.
Uithoudingsvermogen: Het uithoudingsvermogen van de accu kan niet beschreven worden als super. Net als menig ander multimedia toestel gaat één acculading van de Samsung Soul niet al te lang mee.