Samsung S8300 UltraTouch?

Zijn er mensen die deze telefoon hebben? Zo ja, kan diegene mij vertellen wat er goed en minder goed is aan deze telefoon? Dan heb ik het bijvoorbeeld over het scherm (reageert deze snel), de batterij enz. (:

http://www.belzaak.nl/media/artikelen/500x500/7703_20.jpg

Sorry ik heb hem niet,
dus ik kan je niet verder helpen.
Zie het maar als een upje :slightly_smiling_face:

heb hem ook niet, al gekeken op kieskeurig.nl? =)
ziet er wel mooi uit trouwens!

ja, heb ik op gekeken, maar ik dacht: vraag t eens aan meiden van onze leeftijd weet je wel hihi (:

UP

die achtergrond ziet er hetzelfde uit als die van de samsung star.
ik heb ook zo’n ding met widgets aan de linkerkant, zonnebloem achtergrond staat ook in me album en al die widgets zien er hetzelfde uit enzo xD

mijn samsung star batterij gaat heel lang mee, en het scherm reageert goed, maargoed het is niet dezelfde telefoon.

Mijn samsung is ook geweldig ben sowieso samung fan kan je verder ook neit echt helpen, maar de touchscreens zijn altijd wel goed van samsung

Jaa ik heb hem, al een tijdje. Hij is echt goed en touchscreen gaat zeker snel. Nadeel is dat de batterij niet zo lang mee gaat en dat je dus snel moet opladen. Ze zeggen dat het beeldscherm krasbestendig is en dat is volgens mij ook zo want ik heb nog geen enkele kras op mijn beeldscherm (oke die klop ik even af). Opzich krijg je op de rest van de telefoon wel snel krassen maar die vallen niet zo op, omdat de telefoon zwart is. Je kan er ook echt supper veel mee en de camera is ook echt goed, verder hebben ook niet zoveel mensen hem omdat die best wel duur is en dan nemen ze eerder de star en dat vind ik wel lekker want als iedereen dezelfde heeft is gewoon niet leuk. En ik krijg altijd complimentjes over mijn mobiel dat die zo mooi en luxe is.
Nou hoop dat je er wat aan hebt en ik raad hem zeker aan :grinning:.
en als je meer vragen hebt dan zeg je het maar

Ik heb 'm ook!
&ik vind juist dat het beeldscherm niet zo snel reageert. Als je ook een iPod Touch hebt dan is dit echt een afrader want dan vind je deze echt sloom. De batterij gaat idd wel best snel op; ik moet 'm 2 à 3x per week opladen.

Verder bevalt 'ie echt heel goed! Alleen op de achterkant komen wat krasjes maar die vallen echt niet op, en t touchscreen blijft krasvrij.
De camera is ook heel goed en er zijn ook veel leuke fotofuncties, zoals een panorama foto maken en een foto in stukjes hakken zodat je bijvoorbeeld een foto hebt van 1 hoofd die bestaat uit 4 mensen. Echt heel grappig.
Sms’en gaat heel chill, vooral ook omdat je ook nog een gewoon toetsenbordje hebt.

Nouja ik vind het iig wel echt een aanrader!
Succes drmee :]