Samsung S3 probleem

Ik heb sinds gister 'n probleem met mijn telefoon. Soms, als ik op 't middelste knopje druk om hem te ontgrendelen, reageert hij gewoon niet. Het scherm licht dan niet op, maar het kan niet liggen aan die knop want de andere knop (waarmee je hem juist vergrendelt) doet dan ook niks. De enige oplossing hiervoor is hem dan opnieuw op te starten, dan doet hij het wel even, maar daarna gebeurt precies het zelfde. Op 'n gegeven moment heb ik de batterij eruit gehaald en toen deed hij t weer voor een paar uur zonder te niet-reageren (snappen jullie het nog? :")) Maar nu doet 'ie weer 't zelfde. Aaargh.

Terug naar de winkel?

Ik ben bang dat als ik er terug mee ga, ze met een of andere domme ‘probleemstelling’ komen en 'm dan fixen, ik mijn telefoon een aantal dagen/weken kwijt ben, en 't dan nog niet is opgelost. Wat vaak gebeurt. Ik kan zelf namelijk niks bedenken waaraan 't zou kunnen liggen.

Ik heb er zelf ook één, maar dat heb ik nog nooit gehad dus ik kan je helaas niet helpen! Kan je op google ook niets vinden?
Anders zou ik gewoon terug naar de winkel gaan inderdaad, vaak krijg je nu ook wel een vervangend toestel toch?