samsung of iphone?

ik zit heel eeg te twijfelen welke telefoon ik moet nemen. ik twijfel tussen de iphone 7 plus en de samsung s8 plus, ik heb nu een iphone 6. maar die is echt al vaak kapot gegaan dus nijg naar een samsung alleen ik weet het niet zo goed want eigenlijk alle mensen in mn omgeving hebben een iphone . en ik vind de smiley op de samsung echt lelijk. maar miss is daar een app voor ofz. want zouden jullie me aanraden? en trouwens jk ven 14 en mn ouders zijn voorstander van samsung

Smileys wen je wel aan :")
En je hoeft echt geen iphone te nemen, omdat iedereen in je omgeving iphone heeft. Of Samsung, omdat je ouders ‘voorstander’ zijn van Samsung. Je moet kiezen wat JIJ fijn vindt.

Het is inderdaad een kwestie van wat je fijn vindt en smaak. Ik heb de laatste 7 (?) jaar ongeveer iPhone’s gehad en voor mij niets anders. Zowel niet qua functionaliteit als het gegeven dat ik een iPhone gewoon érg mooi vind. =)

Je moet natuurlijk kiezen wat je zelf wil! Zelf heb ik ook de S8 plus, en ik kan je wel vertellen dat ik het een hele fijne telefoon vind. Ik heb hem nu bijna een jaar, en heb er nog nooit problemen mee gehad.
X

Samsung!

Ik vind Iphones kut dingen :’) Dus Samsung wat mij betreft.

ikzelf ben een voorstander van samsung, maar je weet dat er nog veel meer merken zijn hé die ook goed zijn?

Samsung all the way. Iphone heeft heel weinig opties en mensen zijn ‘gewend’ dat als ze een nieuwe ‘goede telefoon’ zoeken meteen de nieuwste Iphone te kopen terwijl dit eigenlijk echt zonde is. → In de instellingen van samsung valt ook veel meer aan te passen en de smileys zijn echt niet zo erg als je ze eenmaal hebt. Ik zou trouwens wel verder kijken naar andere telefoonmerken ook als ik jou was. Veel ‘kleinere en minder bekende’ merken hebben ook goede telefoons (zoals motorola/LG nexus) waar een minder groot prijskaartje aanhangt en minstens zo goed zijn (sommige zelfs beter vind ik) succes xx

Ik zou een Samsung nemen…heb altijd al Iphone gebruikt, tot ik een keer een Samsung nam en nu niks anders meer wil. Samsung heeft een betere kwaliteit voor de prijs. Mijn Samsung telefoon (S6) gaat al langer mee dan een IPhone van mij ooit mee is gegaan. En let er wel op dat als je een IPhone neemt, Apple je telefoon op een gegeven moment sloom gaat maken zodat je een nieuwer toestel koopt. Mijn S6 is ook al redelijk oud en is nog net zo snel als dat hij eerst was. Het enige wat IPhone misschien beter heeft is de camera, die is misschien net iets scherper. Een Samsung camera is ook pittig goed hoor vind ik. Samsung is nou eenmaal beter, Apple is gewoon duur vanwege de merknaam. Ik vind IPhones ook lelijker, maar dat is natuurlijk wat je zelf mooier vind…

Ik had vroeger altijd Samsung, en ik dacht ook altijd dat mensen overdreven als ze zeiden dat iPhone echt veel fijner is dan Samsung, tot ik een 2 jaar geleden voor het eerst een iPhone nam en nu wil ik echt nooit meer anders. Snap zelf ook niet hoe ik het al die jaren heb volgehouden met een Samsung, ik vind een iPhone echt heeel veel fijner. Sowieso de camera al, maar ik kan echt nog 20 andere redenen noemen. Maar dat verschilt natuurlijk heel erg per persoon (hoewel ik me niet kan voorstellen hoe je een Samsung fijner kan vinden :wink: )

Kies wat jij fijn vindt. Ik had hiervoor een iPhone 6s en heb nu een iPhone 7. Ik vind iOS veel fijner dan Android maar dit is mijn mening. Kijk naar je portemonnee en naar wat jezelf fijn vindt. Ga naar bijvoorbeeld MediaMarkt en kijk in alle rust daar de toestellen en vergelijk ze.

Ik vind Samsungs niet erg fijne telefoons, maar androids in zijn algemeenheid vind ik wel fijner dan apple. Samsung heeft zijn eigen laagje over android heen dat ik nogal vervelend vind. Sony xperia of Huawei vind ik wel fijne merken ! Je kunt misschien even naar de mediamarkt, daar zijn van die Dummytelefoons waarop je een beetje kunt ervaren hoe het besturingsysteem is.

En welke telefoon heb je nou gekozen?

Ben ik ook wel benieuwd naar! :grinning: