Samsung Kies

Hai dames,

Misschien dat één van jullie mij uit de brand kan helpen.

Ik ben vandaag naar de Phone House geweest voor mijn telefoon, die doet eigenlijk vanaf dag 1 (wanneer ik hem had gehaald) al heel raar. Loopt vast en weet ik veel allemaal. Het is een Samsung Galaxy Gio toestel met android. De verkoper vertelde mij echter dat ik het programmaatje Samsung Kies moest downloaden en daar moet ik een nieuw android versie kunnen upgraden. Nou, ik geïnstalleerd en al. Maar nu het probleem; Wanneer ik het wil upgraden, krijg ik 2 schermen. Eerste scherm is dat ik akkoord ga en bla bla bla, maar het tweede scherm is Japans en als ik op OKE klik, dan doettie niks :/.

Misschien weet één van jullie hoe ik dit kan aanpakken, of iemand die hetzelfde heeft gehad?

Dankjullie wel voor de hulp!

Eh ik zou gewoon nog een keer teruggaan, dit hoort niet echt en straks stel je iets in wat je niet wil/niet ongedaan kan maken!

Samsung Kies is echt het kutste programma ooit. Ik heb ook al zo’n 28749437x geprobeerd om die nieuwe versie te krijgen, maar bij mij komt hij niet eens bij zo’n scherm als bij jou. Kansloos programma. Je hebt hier dus niks aan, maar ik wou ff zeuren :stuck_out_tongue:
Ik zou ook terug gaan naar de Phone House.

ik heb ook een paar problemen met samsung galaxy gio. maar ik wacht nog ff af. :slightly_smiling_face:

mij lukte die versie binnen 1 keer. maar ik had ook geen rare japanse tekst

japanse /chinese tekens zijn nooit een goed teken,
maar upje voor jou