SAMSUNG J700

hi,

Mijn oude mobiel is niet zo fantastisch.
Er zit geen bluetooth op & je kan ook geen foto’s op de computer zetten.
Nou zag ik hier in de winkel de SAMSUNG J700.
Nou wou ik weten of het een mobieltje is waar veel problemen mee voorkomen. Dus heb jij de SAMSUNG J700, of heb je hem gehad, dump dan even je reactie wat je ervan vindt.
Ook had ik nog de volgende vraag;

Zit er een kabeltje bij zodat je 'm op de laptop kan aansluiten?

Thanks, x.

Hee ik heb de samsung J7OO, de roze versie.
En ik ben er superblij mee, je kan echt alles je hebt bleutooth, je kan fotos maken en opnemen alles zit erop, je kan ook muziek luisteren. alleen de foto’s worden niet zo mooi maarja wat verwacht je anders met zo weinig pixels maar oke

Er zit een kabeltje bij ja zodat je het kan aansluiten op je pc :slightly_smiling_face: zitten ook oordopjes in enz :slightly_smiling_face:

Ik heb wel 1puntje als je hem laat vallen ook al is t dicht bij de grond, er breek heel snel een stukje vanaf dat is wel jammer.

maar voor de rest echt een goed ding =)

Ik heb nu sinds een maand de roze j700, ik ben er erg blij mee :grinning:
Hij is mooi, klein en handig. Er staat van alles op, en je kan er ook een geheugenkaart in doen.

Wat vinden jullie van het menu enzo, hoe hij eruitziet als hij aanstaat, want ik heb een foto gezien en vind dit niet bepaald mooi, zeker niet in vergelijking met hoe mooi hij is qua uiterlijk :s

http://news.softpedia.com/images/extra/MOBILE/large/Samsung_J700/SamsungJ700_22_large.jpg

upppppp

Niemaaaaand ?

Ik heb die…
Het valt wel mee er zijn wél een paar nadelen.
Bv ; ik dacht dat je ermee op het net kon, niet dus
Bv ; je ken je verzonden berichten niet zien! DOM.
& er zit een kabel bij :grin:

IEUW.
zo ziet die er totaal NIET uit hoor :grin:
+ je hebt 3 thema’s die je kan kiezen ;
Dus de kleur…