Samsung Galaxy

Heey meiden!

wie van jullie heeft hier een Samsung Galaxy? En wat zijn de voor en na delen er van? En welke abo en hoe duur was hij?

Nop. Up voor jou ;3

Dat wil ik ook wel weten eigenlijk, up :slightly_smiling_face:

UP

Ik vond hem zo mooi in de reclame :stuck_out_tongue:

Maar ik heb mijn Samsung star nog geen jaar dus vind het dom om dan al weer een nieuwe de nemen :frowning_face:

Ik heb hem in de telefoonwinkel gezien en daar was hij veel mooier dan in de reclame eigenlijk. Hij lijkt een beetje op de iPhone (: Alleen heeft hij Android 2.1 en SuperAmoled (wat geloof me, supermooi is), en nog wat dingetjes. En ik moet binnenkort een nieuwe mobiel dus nog maar een upje.

Een maatje van me heeft hem. Hij is er heel blij mee.
Ik vind het zelf niks, maar dat komt voornamelijk omdat het touch is…
vette vingers, lange nagels enz… haha

Ja ik heb er een! Die nieuwe dan, de Samsung Galaxy S [er bestaat ook nog een oudere versie, die gewoon Samsung Galaxy heet].
Ik heb 'm los gekocht [nja, mn vader kocht ‘m, omdat ik overwas, ik stond namelijk eerst 12 onvoldoendes ] voor 600 euro, en ik heb vodafone en ik gebruik de sms en internet blox van vodafone, kost me 20 per maand.
Er zijn superveel voordelen; internet is waanzinnig snel, het beeld is heel groot en heel mooi, je kunt er vrijwel alles mee. (:
Nadelen; soms blijft hij heel even hangen, alsof hij even slaapt ofzo ;’) maar dat is niet echt storend, verder dat hij niet in je broekzak kan [maar dat kan een iphone ook niet] nja het kan wel maar dan beschadigt 'ie denk ik.
En de mp3-speler erop is wel fijn, maar een iPod/iPhone mp3speler is praktischer.

Mijn vriend heeft hem.
het schijnt dat die beter is als de iphone(zeggen ze)
je kan er echt alles mee.
werkt ook lekker reageert goed op het aanraken van het scherm.
ook kun je hem draaie dan zijn je toetsjes groter als je bv smst of op internet zit ofzo.

ik vind het wel een lekker toestelletje en hij is mooi en dun en niet te breed.
zodra me abbo af is neem ik dees indiergeval

Heb hem niet. Maar zou hem best wel willen (: haha.
upje.