samsung galaxy

Ik heb ook de S2 en op zich doet hij het prima, alleen de batterij is zó snel leeg. Ontzettend vervelend.

Ik wilt niet veel zeggen, maar de Galaxy S3 en de iPhone 4 hebben de zelfde prijs.

iPhone 4G: ¤ 599,00
Galaxy S2: ¤ 429,00 (bol.com)
Galaxy S3: ¤ 599,00

Ik heb zelf de Galaxy S2, en die bevalt prima. Alleen de batterij gaat snel leeg, maar dat heb je tegenwoordig met elke mobiel.

^ik bedoelde eigenlijk de abbo’s
ik ben zo ontzettend blij ik heb vandaag de samsung galaxy s2 gekocht.
ik vind hem echt te gek hij doet het super beeld is mooi heb er echt totaal geen spijt van, kheb een abbo van 35 euro per maand maar eerste 9 maanden 50% korting, en het toestelletje bij het abbo kosten maar 30 euro dus ik ben helemaal happy :grinning:!

Ik heb de Galaxy Ace 2. (dus niet S2, maar Ace 2).
Ik vond de S2 en S3 te groot (en de S3 ook te duur), maar de Ace en Ace plus waren al een tijdje uit, en ik wilde wel een up to date telefoon. Toen kwam ik dus uit op de Galaxy Ace 2, die uit is sinds mei 2012, hartstikke nieuw dus.

Hij bevalt me tot nu toe prima, hij is niet te groot, hij past nog net in mn broekzak, en verder kun je er alles mee doen. Hij is razendsnel en je kunt hem helemaal aanpassen naar jouw wensen (maar dat kan natuurlijk ook met de S2 en S3, haha).

Ik heb hem hier vandaan: http://www.belsimpel.nl/s…xy-ace-2-black/abonnement

Kost los 226 euro, met een middelmatig abbo (230 min/sms en 500 mb internet van T-Mobile, 35 euro pm, eerste drie maanden 18 euro per maand), moest ik nog 10 euro voor mijn telefoon betalen.

In totaal kom ik dus uit op iets van 27 euro per maand.

Oh je hebt al eentje gekocht haha! XD

helemaal verliefd met me samsung jeah

Ik heb een galaxy plus zonder abbo.
Leuke telefoon,niet saai en te standaard en goeie kwaliteit
Denk erover abbo te nemen want ik ben verslaafd =P