samsung galaxy

heei!

ik ga een nieuwe mobiel kopen.
ik had een bb maar die is stuk gegaan, en ik neem er geen een meer want ik vind ze echt vervelend eigenlijk.
het liefst neem ik natuurlijk een iphone (mijn mening)
maar ik kan dat echt niet betalen dat is veel te duur voor mij (ben nog opzoek naar baantje en ben nog maar 14) dus die komt later wel haha!
maar ik zat na te denken over een samsung galaxy s2 of s3, de s3 is wel groter maar wel nieuwer.
mijn vraag is: heeft iemand een samsung galaxy s2 of s3 en wat vind je ervan wat zou jij kiezen :slightly_smiling_face:?

xx

Maakt vrij weinig verschil, maar de S3 heeft een wat nieuwere software.

Ik heb een samsung galaxy plus!
En die is echt heel fijn :slightly_smiling_face: de s3 ziet er ook wel heel super uit

ja de s3 is wel stukje groter, maar als iemand hem heeft, hoe bevalt ie je? :slightly_smiling_face:

misschien beetje off topic maar als ik op internet kijk, is de iphone 4 8gb goedkoper dan de samsung galaxy s3 dus heb je daar dan wel geld voor? :blush:

xoxo

:astonished:, je hebt dus ook galaxy plus?
is die wat kleinder dan s2?

maar ik bedoel iphone abbo is veel te duur voor mij om te betalen :stuck_out_tongue:

Ohh haha sorry ik zat naar losse toestellen te kijken, ik neem nl een iphone 4 en zo’n simpel abbo, als ik dan 4 jaar met m’n iphone doe kom ik veel goedkoper uit :wink:

xoxo

is een galaxy s3 abbo niet bijna net zo duur als een iphone? je zou indd ook kunnen denken aan de galaxy plus of de galaxy advance, die is nog net wat nieuwer. die heb ik toevallig gister besteld… https://www.dealdirect.nl…s-advance-vodafone40.html

Ik heb de samsung galaxy sII en mijn moeder de galaxy sIII, de S3 is groter en heeft een beter beeldkwaliteit met bijvoorbeeld filmpjes, maar ik moet zeggen dat er verder niet veel verschil is.

ik kijk er echt naar uit als ik eindelijk samsung heb :grinning:!
ik loop nu rond met zo’n vet ouderwets mobieltje van vroeger ;’)!
maar ik had al gekeken voor eventuele abbo’s en die waren gwn te betalen voor mij, en voor iphone had ik ook gekeken maar me moeder vind dat niet goed als ik die neem, want ik ehb geen baantje en het is gwn veel te duur, me ouders betalen 20 euro voor mijn abbo als ik abbo zou nemen, en dat is dus me zakgeld en als ik nog duurdere abbo zou hebben moet ik zelf bij betalen

ik wil s2 en s3 ff in de winkel bekijken, want ik moet ff zien hoe groot enzo.
ik hoorde dat de s3 wel heel erg groot is zegmaar?
maar ik moet dus ff kijken :wink:

Mijn moeder heeft de S3 en ik vind hem heel erg fijn! Ik heb zelf de S1 haha.

Ik vind hem persoonlijk niet heel groot, maar hij is wel best wel breed.

oke!

Ik heb de S2 ik vind het een hele fijne telefoon, in het begin vond ik m wel wat aan de grote kant maar dat valt nu ik er aan gewend ben wel mee… Mijn zusje heeft de S3 er zit bijna geen verschil tussen deze telefoons, alleen deze is een stukje groter…
Voor mij zou dit een groot nadeel zijn, want ik heb mijn telefoon altijd bij en de S2 past wel in mijn broekzak maar de S3 niet…

Ik heb de s3, hij is superfijn, maar die is echt niet veel goedkoper dan een iPhone hoor.

Ik heb de galaxy s2 en ben er nog elke dag super blij mee, al heb ik hem al ruim een jaar. Maar als je écht een Iphone wilt hebben kan je ook de Iphone 3gs kopen, deze is best wel betaalbaar, maar wel iets ouder. Okay, ik zit een Apple telefoon aan te prijzen, terwijl ik wat tegen Apple heb. :’)

ik heb ook de galaxy s2. ben er nog steeds supertevreden over! nog geen problemen gehad tot nu toe! wel af en toe wat reclame bij mijn ‘meldingen’ wat soms best irritant is, maar ik denk dat dat meer aan mijn persoonlijke beveiliging ligt dan aan het toestel!

dan heb je ooit een app ofzo gedownload waar die reclame bij zat.
je moet in de market ‘airpush detector’ downloaden, die laat je zien bij welke app de reclame zit en dan moet je gewoon die app verwijderen!