samsung galaxy tab vs. ipad 2

ik wil graag een samsung galaxy tab kopen of een ipad 2.
ik denk dat ik voor een galaxy tab ga omdat je daar op websites kan met flash.
hebben jullie ervaring met een galaxy tab en hoe vinden jullie hem? of zouden jullie toch voor een ipad 2 kiezen?

Ik zou een iPad 2 nemen, maar dat komt omdat dat makkelijker te synchroniseren is met m’n iMac en Macbook.

iPad. much better

Ipadd <333
Ik hou van mijn ipad, je kan er zoooo veel mee ! :slightly_smiling_face:
X

Ik zou voor een ipad gaan

Haha mijn ouders zitten nu ook te twijfelen tussen die twee, mijn moeder wilt de iPad 2, maar mijn vader de Galaxy tab en twee tablets vinden ze onnodig… Maar ik zou zelf voor de iPad 2 gaan, omdat ik zelf een MacBook heb, dus dan is het makkelijker om er dingen op te zetten enzo.

wij hebben een ipad2 en 2 gewone tablets en ik moet zeggen dat de ipad 2 echt een stuk prettiger is hij is een stuk sneller en je kunt er ook een programma op downloden dat niet alles perse via apple hoeft

Ik vind apple sowieso flut :stuck_out_tongue:
samsung galaxy draait tegenwoordig tenminste op android 3.1, wat ik véél fijner vind dan het besturingssysteem van Apple. Android zit tegenwoordig ook op de meeste smartphones en bepaalt hoe je je hele tablet bestuurt…
en proces geheugen van samsung is 2x zo hoog, waardoor hij dus ook sneller is.
Ik zou sowieso voor de samsung gaan dus :stuck_out_tongue:

Misschien even naar mediamarkt? Kan je lekker met allebei spelen en uitproberen :slightly_smiling_face:

Ik heb een iPad 2, absoluut een aanrader :slightly_smiling_face:

ik ga denk ik toch voor de samsung galaxy tab =) ben vandaag in breda geweest en heb hem even uitgetest en vond de galaxy tab veel fijner dan de ipad.

Ik zou absoluut niet voor een iPad gaan, geen flash, geen usb, zeer gelimiteerd qua programma’s en apps (je moet voor veel dingen betalen en kan niets zelf installeren of tweeken).
Android is voor tablets gewoon veel fijner dan apple.

iPad heeft ook mijn voorkeur maar ik zeg niet dat de Samsung tegen valt. Mocht je in het bezit zijn van een Android phone, dan ligt het voor de hand om voor een Samsung te gaan. Bij de iPad is alles mogelijk. Het is een kwestie van smaak maar ook van gewenning. Daarnaast is de iPad goed te pimpen met allerlei accessoires. Check deze dan!! Succes hoor met je beslissing!!

Once you go Mac, you never go back. Ik zou voor de iPad gaan.

yaay morgen ga ik om een samsung galaxy tab^^ , vond hem toch veel fijner als de ipad 2

Heb zelf een sg. Ik kan daarmee op websites met flash maar nog belangrijker, samsung blokeert geen apps van een journalist omdat hij een aantal negatieve dingen over apple heeft gezegd *kuch*. Ik vind het een heel fijn ding!