Samsung Galaxy Tab 2 10.1 ♥

Hee, iemand ervaring met deze tab? Zo ja, laat het hier weten! X
En als je er geen ervaring mee hebt, ken je misschien iemand anders? :flushed:

Ja ik heb er ervaring mee. Vind het een super tablet, heb hem zelf dus ook. Ik vind dat die nog redelijk duidelijke foto’s maakt en hij is gewoon super snel. Hij werkt fijn en na de updates wordt die serieuswaar steeds beter, aangezien je ook vaak hebt dat bepaalde apparaten naar updates juist minder goed werken.

Ik heb m ook :slightly_smiling_face: en mn vriend ook. en mn oma en tante:)

Ik zit er op dit moment op heb hem zelf ook pas een week erg fijn toestel nog niet echt minpunten kunnen vinden

Ik had een samsung galaxy tab 2 7.0 alleen daar deed het scherm het plotseling niet meer van. Dat is een veelvoorkomend probleem en ik weet niet of het ook voor de 10.1 geld.

Dankjewel voor jullie reacties! Allemaal positief :slightly_smiling_face: Fijn!

Ik heb hem zelf ook, een super fijn ding! Elke dag gebruik ik hem wel. Van de kleinere versie heb ik idd ook slechte verhalen gehoord…

Ik heb eentje gekocht een aantal maanden geleden, en ik heb het mij nog geen seconde beklaagd.

het is een mooie telefoon het kan echt heel veel ! alleen van de grootte is een beetje jammer :bored:

Ik heb hem ook, mijn zus ook en bij ons beide doet hij het prima. Alleen de mijne ging na 2 dagen al stuk, ging niet meer aan en laadde niet meer op maar ik heb toen een nieuwe gehad (garantie) en nu geen problemen meer gehad! :grinning: