Samsung galaxy sIII usb verbinding probleem.

Hee mensen!

Ik heb al een tijdje een Samsung galaxy sIII, en ik wou graag via de USB kabel muziek op mijn telefoon zetten.
Als ik mijn telefoon aansluit op mijn computer via een usb kabel, laad hij alleen op :l
Via kies herkent hij hem ook niet.

Iemand een oplossing?

Als ik jou was zou ik even googlen op je probleem, en anders kan je het geheugenkaartje van je telefoon ook in de computer doen. Daar heb je wel een aparte adapter voor nodig, ziet er zo uit:

Daar doe je dan je kaartje in en die steek je weer in de computer, als je begrijpt wat ik bedoel haha

Oeps sorry foto is een beetje groot…

Precies hetzelfde probleem met de zelfde telefoon. Ik doe het idd zoals hierboven al gezegd is.

Ik ben al 3 uur aan het googlen en heb al op verschillende forums gekeken.
Zelfs op de vodafone smartphone crew pagina op facebook rond gevraagt, maar helaas.

Het jammere is, dat mijn sd kaartje 2 gigabyte is, en mijn telefoon 11, dus daarom wou ik graag mijn telefoongeheugen gebruiken. :slightly_smiling_face:

Ah zo, ja dan is het inderdaad erg lastig. Jammer genoeg kan je ook niet op je telefoon zelf de muziek verplaatsen van je kaartje naar je telefoon.
Misschien dat iemand in je familie nog zo’n kabeltje heeft? Tegenwoordig hebben de meeste telefoons wel dezelfde ‘ingang’ zegmaar, waar je het kabeltje in doet.

Ik heb het probleem gevonden!
Na 4 uur zwoegen, bleek ik het verkeerde kabeltje gebruikt te hebben.
Het moet echt het samsung kabeltje zijn die ik bij mijn telefoon kreeg.

*facepalm*

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nog wel bedankt voor jullie hulp! :bowing_man:

Wanneer het weer niet lukt zou je eventueel spotify kunnen gebruiken of programma’s als dropbox. Gelukkig is het nu al gelukt :slightly_smiling_face: