hey girls,
Ik heb een vraagje. Wie heeft er ervaringen met samsung galaxy s3? Ik heb er 1 bestelt via internet en het leek me echt een mooie en goede smartphone. Wat vinden jullie ervan?
hey girls,
Ik heb een vraagje. Wie heeft er ervaringen met samsung galaxy s3? Ik heb er 1 bestelt via internet en het leek me echt een mooie en goede smartphone. Wat vinden jullie ervan?
Ik heb em ook en ik hou er van. Gewoon goeie/snelle telefoon en idd ook mooi.
jaa hij is heel mooi idd en lijkt me ook supergoeie smartphone. Alleen ze zeggen allemaal dat hij te groot is en daar maak ik me zorgen om. Als ik op de foto’s kijk is hij wel groot maar het valt volgens mij ook wel mee. Het is een mooi scherm en je kunt er alles duidelijk op bekijken.
23 maart heb ik mijn witte Samsung Galaxy S3 een maand. Tot nu toe vind ik het een top toestel. Superfijn en alles! Alleen ik dacht dat de zilveren rand van het witte toestel glimmender zou zijn, maar die is gewoon mat grijs/zilver maar dat is niet zo’n punt haha.
Ik heb hem ook. Vind het echt een super telefoon! Heb er nooit problemen mee en hij werkt echt heel fijn. In het begin vond ik hem wel groot, maar daar wen je erg snel aan.
Ik heb de Galaxy S3 ook, ben er heel blij mee Hij is lekker snel en loopt bijna nooit vast!
Ik heb 'm, en ik vind het JUIST fijn dat hij zo groot is! Verder is hij kei mooi en super goed. Echt 'n aanrader.
p.s.: weet iemand hoe je dat blauwe notificatie balkje weg krijgt? Zegmaar een halve cirkel en als je daar op klikt opent hij zo’n balkje waar whatsapp etc. staan
nog een vraagje pas hij in je broekzakken??
Bij mij niet, haha! Heb hem altijd in m’n tas.
Ik heb hem ook altijd in mn tas in een hoesje! En als ik ergens heen ga zonder tas doe ik hem in me jas haha!
jaa dat is wel minder moet je aldoor je tas meenemen om je smartphone te pakken, maar hij is wel echt mooi dus ik ben wel tevreden. Ik krijg hem morgen of woensdag denk ik kan niet wachten
Bij jongens wel, bij meisjes niet.
een vriendin van mij heeft m ook en ik gebruik hem wel eens.
Maar ik vind het echt een top ding!
En de camera is ook echt goed!
Ik heb hem en het is een toptelefoon ! Heb hem bijna een jaar.