samsung galaxy s3 voor 150 euro, is dat goedkoop?

Ik heb een samsung galaxy s3 aangeboden gekregen voor 150 euro. Hij is twee jaar oud. Hij is van een vriendin geweest dus betrouwbaar enzo.

Is dit een goede prijs (vriendenprijs) voor dit mobieltje?

Nee, ik zie bijna nieuwe op marktplaats staan voor 100.

Ik denk dat het een goede prijs is maar vind het persoonlijk niet echt een vriendenprijs. Na even spieken op Marktplaats vind ik ze vanaf €100,-

Woops dubbel :slightly_smiling_face: Maar we zijn het wel met elkaar eens :wink: Nu is het feit dat je haar vertrouwd ook iets waard, dan weet je natuurlijk wel dat je niet opgelicht wordt met een telefoon met (verborgen) mankementen. Maar nogmaals, geen vriendenprijs dus!

Hmmm, ja dat vond ik ook. Ik krijg er wel een paar hoesjes bij. Maar ik wil niet dat ik een gestolen telefoon koop en het is makkelijk dat ik hem gewoon van haar kan kopen en ik niet bij een vreemde langs hoef/ opsturen met die risico’s.

Ja het blijft dan toch jouw keuze of je dat het geld waard vind. Je kan misschien nog iets van de prijs afpraten of iets aanbieden om te ruilen om iets goedkoper uit te zijn.

Aangezien hij al 2 jaar oud is (en waarschijnlijk niet zo lang meer meegaat) is 150 wel duur. 100 euro zou een betere prijs zijn! Al helemaal als vriendenprijs haha

Nee.

oke hmmm. Hoe lang gaat zo’n mobieltje nog mee dan?

Een batterij van een gemiddelde smartphone gaat zo’n twee jaar mee, en omdat de galaxy s5 alweer uit gaat komen kun je ze echt binnenkort nieuw ook al een stuk goedkoper vinden.

Ik heb geen idee precies. Maar ik heb mij s3 nu bijna een jaar en mijn batterijduur is zwaaaar verneukt :’)

Ik heb mijne verkocht voor €170, deze was nog geen half jaar oud. Ik vind €150 voor een 2 jaar oude telefoon veel geld.

En dit ook inderdaad, nieuw kost hij nog ‘maar’ €300.

Voor 240 kun je hem nieuw krijgen op internet ergens. Ik heb hem ook pas gekocht. Ik vind dat best wel duur voor als hij al twee jaar oud is.