Samsung galaxy s3 mini.

Ik weet niet of dit hier thuishoort wist eigenlijk niet waar dit anders moest sorry in ieder geval.

Ik heb sinds zaterdag de Samsung galaxy s3 mini maar ik heb wat vraagjes en dingen die ik niet snap en niet kan vinden.

1. Als mijn mobiel aangaat maakt die geluid ook al staat die op stil kan dit verandert worden en waar?
  2. Kan je je meldingen ook op je vergrendelscherm zien want nu zie ik alleen een tekentje der boven maar dan echt specifiek wie tegen je praat voordat je hem ontgrendelt.

voor 2 bij instellingen en berichtgeving en voor 1 weet ik niet…ik heb samsung galaxy gio maar zo werkt bij mij maar weet de rest nii sorry x

Heb eergister een s3 mini besteld dus ben ook wel benieuwd, upje!

Ik heb een Galaxy Y en je zou bij het opstartscherm kunnen kijken bij instellingen.
De mijne maakt geen geluid als het geluid uitstaat hoor.

2 kan volgens mij alleen bij iPhone.

Voor 2:

1. Ga naar whatsapp
  2. Ga naar instellingen en klik op meldingen
  3. Klik onder het kopje berichten meldingen aan en dan Pop-up altijd weergeven

Kan opstartscherm niet vinden misschien is t verscillend tussen de gio en mini

Bedankt weet je toevallig 1 ook ?

Hmm misschien opties, geluid en dan alle meldingen op stil zetten.

Ja staat de mijne al en hy doet t nog steeds ;s maar ik vind t zo irritant omdat ik me mobiel soms perongeluk aann zet in de klas bijvoorbeeld en dan komt er allemaal geluid uit ; s

Ik heb hem ook sinds een maand ofzo! Camera vind ik echt prima, vooral in normaal licht is het goede kwaliteit. Het aantal megapixels maakt niet heel veel verschil denk ik (vriend van me heeft de grote, zie geen verschil), tenzij je van plan was om de foto’s groot af te laten drukken oid. Vind het verder een heel fijn ding, je krijgt zeker waar voor je geld. En tja, abonnement of prepaid… dat is maar net wat je zelf wil. Opzich is het toestel los niet enorm duur, dus als je niet veel belt/smst/gebruik maakt van internet, zou ik prepaid doen. Ik heb zelf een abonnement genomen, aangezien dat voor mij voordeliger is. Betaal nu ongeveer 20 per maand (2 jaar lang), inclusief het toestel. Dan heb ik ook voldoende belminuten/smsjes/internet, dus daar heb ik dan geen gezeik mee. Als ik het los zou moeten kopen (zowel het toestel als iedere maand internet etc), zou ik duurder uit zijn. Dat is dus gewoon voor jezelf afwegen!

Haha goed zo, je zult dr geen spijt van krijgen (:

Ik heb hem besteld op Ben.nl, was zo’n actie toen haha. Maar wel met abonnement dus, voor €20,50 per maand om precies te zijn en dan kreeg ik het toestel gratis.