Samsung Galaxy S2

Ik vroeg me eigenlijk af waarom er nog geen topic bestaat over deze telefoon. Hier kunnen we elkaar misschien helpen als er problemen zijn.

Ik heb bijvoorbeeld ook een probleem met mijn telefoon. Ik heb hem vandaag binnen gekregen en ik probeerde op internet te gaan via wifi. Het probleem is alleen dat hij zich niet verbindt.

‘Verbinding maken, Scannen…, Verbinding verbroken.’ En zo gaat dit de hele tijd al door… Weet iemand toevallig wat ik kan doen?

Alvast bedankt!

Hmm dit ligt meer aan je provider denk ik? Ik zou even contact opnemen!
Bij mij maakte hij namelijk wel meteen verbinding met wifi, alleen is internet soms een beetje sloom. Maar verder is het echt de perfecte telefoon <3

Ik heb geen idee, ugh ik word er gek van… Maar bedankt!

Sinds wij zo’n nieuw kastje hebben heb ik er ook last van terwijl hij het met dat oude kastje niet deed ! zou ook wel willen weten waar het aan ligt ! maar ik heb alleen een Ace !

ja ik lees er veel over op internet, veel mensen hebben hier last van… maar Labellefleur hoe heb jij jouw wifi dan verbonden? weet je dat toevallig nog?

bij mij thuis verbind ie wel gewoon maar op sommige plaatsen niet? ik weet ook niet hoe het komt…

Trouwens nu je het zegt, bij mij doet hij het op sommige plekken ook niet. Geen idee hoe het kan, alleen thuis deed hij het wel meteen.

heb je de 2.3.6 android firmware update al? binnenkort komt trouwens nog een andere update
zo niet, dan moet je die misschien even downloaden!

Het ligt meestal aan de wifi dat ie niet verbindt, niet aan het toestel! En binnenkort komt eindelijk android 4,0 uit, kan niet wachten haha

oh sorry dat ik nu pas reageer. maar ik weet denk ik al waar het aan ligt. we hebben thuis 2 laptops en als die allebei aan staan hebben ze ook draadloos internet nodig en als mijn telefoon er ook nog eens bij komt wordt het gewoon te veel ofzo. steeds als ie het niet doet vraag ik mijn zus of ze haar laptop heel even uit doet en dat doet ie het gewoon weer. echt raar.

maar ik heb nog niet gehoord van de 2.3.6 android of android 4,0. wat houdt dat in dan? ben trouwens wel super blij met mijn telefoon.