Hoi iedereen! Ik had deze lap tekst ook al een dag geleden in het algemene mobieltjes topic geplaats, maar tot heden heeft nog niemand daarop gereageerd.
Ik dacht, laat ik het op deze manier proberen door een nieuw topic te openen.
Ik heb een vraag. Van mijn vader mag ik gaan kijken voor een abbonement omdat ik altijd met simpele 25 euro telefoontjes doe (Niets mis mee!! (: ).
En naar mijn mening heb je meer aan een smartphone (want heb je tegenwoordig ook nog non-smartphones?) met een abbonement. Dan kun je internetten voor weinig geld. Denk ik?
Het gaat mij vooral dat er dan internet bijzit, en dat je daar dus niet veel voor hoeft te betalen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung Galaxy S2, dit vind ik een hele mooie telefoon en heeft alle applicaties die ik me maar kan wensen.
Nu komt het, ik heb totaal géén verstand van abonnementen, en mijn vader ook niet. Het liefst wil ik een zo goedkoop mogelijk abonnement maar wél met internet. Ik sms ongeveer 300 smsjes per maand, dat is genoeg voor mij. Bellen doe ik niet heel vaak maar alleen in noodgevallen, dus veel ‘beltegoed’ hoef ik niet. Internetverbruik… tja… ik heb geen idee hoe het allemaal met MB en alles zit. Ik zit een beetje op facebook maar bezoek verder niet écht veel websites op een telefoon denk ik, aangezien ik thuis gewoon een computer heb en ik in de les oplet haha dus geen tijd heb om websites te bezoeken via mijn telefoon.
Dus héél veel internet gebruik ik ook niet, ik mail niet veel ofzo.
Kan iemand mij een abonnement aanraden of in ieder geval mij tips geven wat fijne abonnementen zijn? Dus het liefst niet te duur, wel met internet.
Sorry voor het lange verhaal, maar tegenwoordig heb je ZOVEEL dat ik door de bomen het bos niet meer zie en dus hier om hulp vraag. Alvast bedankt voor de tips!