Samsung Galaxy S2

Hoi iedereen! Ik had deze lap tekst ook al een dag geleden in het algemene mobieltjes topic geplaats, maar tot heden heeft nog niemand daarop gereageerd.
Ik dacht, laat ik het op deze manier proberen door een nieuw topic te openen.
Ik heb een vraag. Van mijn vader mag ik gaan kijken voor een abbonement omdat ik altijd met simpele 25 euro telefoontjes doe (Niets mis mee!! (: ).
En naar mijn mening heb je meer aan een smartphone (want heb je tegenwoordig ook nog non-smartphones?) met een abbonement. Dan kun je internetten voor weinig geld. Denk ik?
Het gaat mij vooral dat er dan internet bijzit, en dat je daar dus niet veel voor hoeft te betalen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung Galaxy S2, dit vind ik een hele mooie telefoon en heeft alle applicaties die ik me maar kan wensen.

Nu komt het, ik heb totaal géén verstand van abonnementen, en mijn vader ook niet. Het liefst wil ik een zo goedkoop mogelijk abonnement maar wél met internet. Ik sms ongeveer 300 smsjes per maand, dat is genoeg voor mij. Bellen doe ik niet heel vaak maar alleen in noodgevallen, dus veel ‘beltegoed’ hoef ik niet. Internetverbruik… tja… ik heb geen idee hoe het allemaal met MB en alles zit. Ik zit een beetje op facebook maar bezoek verder niet écht veel websites op een telefoon denk ik, aangezien ik thuis gewoon een computer heb en ik in de les oplet haha dus geen tijd heb om websites te bezoeken via mijn telefoon.
Dus héél veel internet gebruik ik ook niet, ik mail niet veel ofzo.

Kan iemand mij een abonnement aanraden of in ieder geval mij tips geven wat fijne abonnementen zijn? Dus het liefst niet te duur, wel met internet.

Sorry voor het lange verhaal, maar tegenwoordig heb je ZOVEEL dat ik door de bomen het bos niet meer zie en dus hier om hulp vraag. Alvast bedankt voor de tips!

Ik snap niet zo goed, dat je perse internet wil maar het eigenlijk amper gebruikt…?

Als je een abbo neemt met Samsung Galaxy S2 + bel,sms & web ben je wel snel over de 30 pm kwijt.

Nouja, amper gebruikt. Ik gebruik het wel, maar ik zie het zo: thuis heb ik wifi dus dan hoef ik er niet voor te betalen, toch? Dus dan betaal ik als het ware voor het internet (wat best weinig is) op school, of in de stad oid.

Ik heb bij Vodafone iets gezien, namelijk: Bel+Sms+Web Smart 100

Aantal belminuten binnen tegoed
100

Aantal sms’jes
Onbeperkt

Internationaal
Gebruik je nationale bundel ook in het buitenland.

Per maand
¤ 42,50

Prijs per belminuut binnen tegoed
¤ 0,15

Mobiel Internet
1000 MB (incl gratis data verdubbelaar)

Dit is een link: http://www.vodafone.nl/sh…samenstellen/abonnementen (sorry, als het als reclame gezien wordt, dit bedoel ik alleen ter verduidelijking!)
Dus zoals ik het zie: kan ik onbeperkt smsen, 100 minuten bellen en tot 1000MB internetten. Klopt dit? Dit lijkt me eigenlijk te mooi om waar te zijn…

geloof me zoveel smsjes heb je echt niet nodig. Als je whatsapp hebt dan sms je echt nog max 100-150 per maand denk ik. Verder weet ik het ook niet.

Ik zou even bellen met je provider. En eventueel overstappen naar hi, die zijn stuk voordeliger. Mijn moeder heeft vorige week gebeld met hi en die hebben voor haar een abonnement en telefoon uitgezocht die bij der passen. Was 3 dagen later binnen en bevalt prima.

Als je zoveel gebruikt van wifi maakt heb je aan 200 MB al dik genoeg. Ik maak veel gebruik van wifi & gewoon 3g en heb 300 MB en daar heb ik meeeeer als genoeg aan.

Dat abbo houd idd in onbeperkt smsen, 100 minuten bellen en 1000 MB internetten. Maar als je al veel gaat whatsappen smsje al niet meer zo vaak.

Ik zelf heb 150 bel/sms + 300 MB bij vodafone met de galaxy s plus.

Ik ben 33 euro per maand kwijt aan mijn abbonnement van samsung galaxy s2. Ik heb dan 200 belminuten en 200 smsjes, maar omdat er whatsapp op zit en de meesten ook allemaal een smart phone heeft, sms ik eigenlijk vrij weinig. Internet gebruik ik wel heel veel.