Samsung galaxy s2 batterij

haihai!

Mijn batterij van mijn samsung s2 gaat zo snel leeg, ook als hij op standby staat.
is dat normaal of ligt dat nou echt aan mijn telefoon?
Alvast bedankt voor de reacties!! :slightly_smiling_face:
xx

mijn moeder heeft dat ook, in het begin ging hij veel langer mee. Nu moet ze hem vaak s ochtends en s avonds opladen. En achtelijk veel doet ze er ook niet mee…

Ik heb ook een s2, en vind het op zich nog wel meevallen, ik laad hem alleen 's nachts op. Je kunt ook een batterij kopen met meer ‘inhoud’ of hoe je dat noemt. Een S2 batterij heeft 1620 KWH als ik me niet vergis.

Ik heb dezelfde mobiel (sinds november) en laad hem ook alleen 's nachts op. Nu heb ik ook nog gewoon genoeg batterij
over (51% en heb hem er vanochtend om 7 uur al uit gehaald).

ahh bedankt!
dan weet ik in ieder geval dat het toch niet aan mijn mobiel ligt!
ik doe er best veel mee hahaha, dat zou het ook nog eens kunnen zijn!

@Dalinsy
waar zou ik die batterij kunnen kopen en hoe duur kost hij dan ongeveer?

Ik heb ook een S2 en die van mij gaat ook gruwelijk snel leeg.
Ik doe er opzich ook best veel mee, vooral whatsapp en facebook.

Ja als je er veel mee doet en vooral spelletjes dan gaat hij snel leeg ja. Wanneer ik werk en hem niet vaak gebruik is hij aan het eind van de dag bijna vol. Ga ik naar school en gebruik ik hem veel tussendoor dan is hij tegen etenstijd bijna leeg.

Yup, heeft iedereen die ik ken met dat ding! Sommige mensen hebben een extra batterij, als die ene leeg is dan verwisselen ze hem. Sommige mensen hebben een soort ‘oplader’ maar dan met een accu, dus dan doe je er een kabeltje in en dan zit daar een accu aan die hem oplaadt.

Vriendinnen van me slepen altijd de oplader overal met zich mee en als we ergens naar binnen gaan, gaan ze standaard op zoek naar een zitplek met een stopcontact dichtbij haha :cold_sweat:

ik heb hem ook en opzich geen problemen mee. Het ligt eraan wat je allemaal met je telefoon doet. Zoals spelletjes, daardoor gaat je batterij snel leeg. Verder moet je ook de programma’s sluiten als je iets aan hebt geklikt, staat de app al direct open. Ook het RAM geheugen wissen, zorgt voor meer batterij!

Ik heb die van mij op eBay gekocht. :cold_sweat: