Samsung galaxy S of Iphone 3gs

Hallo,

Ik weet dat we een algemene coole mobieltjes topic hebben. Maar daar krijg ik niet zo snel antwoord , dus ik dacht ik vraag het in een apart topic. En als ik een keuze heb gemaakt mag die weg.

Heeft er iemand ervaring met de samsung galaxy S of de Iphone 3 GS. En welke is fijner? Ik weet dat met die iphone je niet alles gelijk op je mobiel kan zetten maar via een progamma moet doen. Maar veder twijfel ik nog erg , dus iemand ervaringen ? Oja en is de camera van de samsung nou echt zo slecht , dat had ik gelezen op internet.

Ik was trouwens ook na een mobiele zaak geweest maar die zei ja ze lijken erg op elkaar alleen de iphone heeft een nadeel met de baterij en als je muziek / plaatjes wilt downloaden dat het niet rechtstreeks kan maar via een progamma op je iphone, en ik gebruik me telefoon zoiezo ook voor muziek.

http://i33.tinypic.com/2qxbw3l.jpg

Iphone :slightly_smiling_face: .

uhm.
blackberry? :cold_sweat:

^^

“the blackberry! the little… shiny… black… berry… ROCKS!”

haha oke dat moest er ff uit, is van een filmpje dus niet denken dat ik nu gek word

ik heb geen idee als ik tussen die moet kiezen, vind ze allebei niks

upje

neuhh niejj niww.

leerjj typenhh

gr@pjUhh

Blackberry en anders Iphone.

Ik twijfel ook tussen die 2 dus upje (:

Ik weet niet of die verkocht worden op bol.com ofzo? (anders laat maar xD) Maar daar kan je recensies lezen dat vind ik altijd wel handig als ik bij zoiets twijfel. :3

samsung schijnt beter te zijn als de iphone minder problemen enzo zeker de samsung heerlijke telefoon is dat

btw de fotos vind ik niet zo slecht hoor vind ze wel goed voor een telefoon!

Iphone!

Oke ik twijfel nu tussen de iphone & de blackberry curve 9300, ik ben echt zwak als het gaat om kiezen. haha

ik had Iphone, nu die samsung en deze is waaay mooier en beter dan iphone 4 :grinning:

Oja ik heb trouwens een blackberry gekozen :$. Want de meeste vrienden van mij hebben een blackberry en dat is best fijn omdat je kan pingen haha.

Als je een iPhone verwacht en je koopt de Samsung gaat je dat erg tegenvallen, dus gewoon een iPhone kopen als je zoiets wilt :]